PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa

  • 1. Data: 2004-12-21 08:30:24
    Temat: Umowa
    Od: "dodka" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie pracowałam w firmie 3 miesiące na czas określony potem
    przedłużono mi umowę na czas określony 7 miesięcy a teraz firma mi proponuje
    znowu umowę na czas okreslony 3 miesięcy czy nie powinnam otrzymać teraz
    umowy na czas nieokreślony ? Proszę o pomoc jeżeli ktoś się zna na
    tych przepisach. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-12-21 08:57:58
    Temat: Re: Umowa
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    dodka napisał(a):
> [...]
    > znowu umowę na czas okreslony 3 miesięcy czy nie powinnam otrzymać teraz
    > umowy na czas nieokreślony ? Proszę o pomoc jeżeli ktoś się zna na

    trzecia umowa na czas określony jest traktowana jako umowa na czas
    nieokreślony. Każdy sąd to stwierdzi. To że dostaniesz umowę na czas
    okreslony to juz nic wtedy nie znaczy bo tak anprawde jest ona na stałe.

  • 3. Data: 2004-12-21 09:18:44
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 09:57:58 +0100, emati <e...@n...wp.pl> napisał:

    > trzecia umowa na czas określony jest traktowana jako umowa na czas
    > nieokreślony. Każdy sąd to stwierdzi. To że dostaniesz umowę na czas
    > okreslony to juz nic wtedy nie znaczy bo tak anprawde jest ona na stałe.

    ale "za unii" bedzie to dopiero druga umowa.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-12-21 09:25:59
    Od: e...@o...pl

    > ale "za unii" bedzie to dopiero druga umowa.
    >
    > --
    > pzdr.  Krzysztof
    > ## Szczecin - szukam pracy:##
    > ##CV## http://kch.spec.pl ##
    > ogloszenia  o pracy grupa  news  alt.pl.praca.oferowana

    Krzysztof ma rację - przepisy odnosnie trzeciej umowy jako traktowanej na czas
    już nieokreslony dotycza umów zawartch juz po wejsciu Polski do UE

  • 5. Data: 2004-12-21 10:13:01
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    e...@o...pl napisał(a):

    > Krzysztof ma rację - przepisy odnosnie trzeciej umowy jako traktowanej na czas
    > już nieokreslony dotycza umów zawartch juz po wejsciu Polski do UE

    racja.
    przeoczyłem fakt trwania umów.
    ta trzecia to będzie druga :-)

  • 6. Data: 2004-12-21 10:40:25
    Od: "dodka" <d...@p...onet.pl>

    Pierwszą mam od 1 marca, drugą od czerwca a teraz od stycznia. Czyli dopiero
    po tej umowie można oczekiwac umowy na czas nieokreślony ?

  • 7. Data: 2004-12-21 11:18:16
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    dodka napisał(a):
    > Pierwszą mam od 1 marca, drugą od czerwca a teraz od stycznia. Czyli dopiero
    > po tej umowie można oczekiwac umowy na czas nieokreślony ?

    tak.

  • 8. Data: 2004-12-21 11:40:11
    Od: "dodka" <d...@p...onet.pl>

    Ok dzięki.