PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)

  • 1. Data: 2004-12-21 14:41:02
    Temat: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    Dostałem od Mikołaja :-) wspaniały prezent na święta ,a mianowicie prace.
    Prawie 3 lata po ukończeniu szkoły bez doświadczenia (bo co to za
    doświadczenie praca w gospodarstwie rolnym u rodziców 4 m-ce w ARiMR). Ale
    na początku roku udało mi się załapać na czasową prace w ARiMR niestety po
    4miesiacach koniec (potwierdziło się niestety ze bez znajomości daleko nie
    zajedziesz mimo ze byłem faworytem z 30 osób nie byłem w szczęśliwej
    trójce). Złożenie papierów w oddziale regionalnym też nic nie dało a z
    telefonu (3 tygodnie temu) do kadr tegoż oddziału dowiedziałem ze nie ma
    szans aktualnie na prace. A w zeszły piątek zadzwonili a już dzisiaj
    formalnie 1 dzień pracy znowu w ARiMR.(na razie 6m-cy ale pensja o niebo
    lepsza niż poprzednio :-)
    Pewnie ta praca też po znajomości bo gdybym już nie pracował tam to by nikt
    o mnie sobie nie przypomniał.
    Wiec dla tych co wciąż szukają, nie poddawajcie się (choć ja już byłem
    zniechęcony do szukania ale samo mnie znalazło :-), czasami warto popracować
    za marne grosze. Na wiosnę znowu będą przyjęcia na czasówke wiec może
    jeszcze komuś się uda.
    Pozdrawiam i Wesołych świąt.

  • 2. Data: 2004-12-21 18:13:51
    Temat: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cq9j1a$ka9$1@inews.gazeta.pl...
    > Pewnie ta praca też po znajomości bo gdybym już nie pracował tam to by
    nikt
    > o mnie sobie nie przypomniał.

    Nie odróżniasz znajomości od referencji?

    vertret

  • 3. Data: 2004-12-21 19:09:22
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Pozdrawiam i Wesołych świąt.

    ...i tym optymistycznym akcentem...gratuluje! i powodzenia oraz dalszej
    pracy za te 6 miesiecy.

  • 4. Data: 2004-12-21 19:13:12
    Od: "KRIS" <d...@g...pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cq9j1a$ka9$1@inews.gazeta.pl...
    > nikt
    >
    > Nie odróżniasz znajomości od referencji?
    >

    > vertret

    W sumie różnica między referencjami, a znajomościami jest dość śliska. Ale
    co by złego nie mówić o znajdywaniu pracy "po znajomości" to w
    rzeczywistości wielokrotnie się spotykałem z sytuacją, że pracodawca
    planując kogoś zatrudnić robił wywiad wśród pracowników, czy kogoś nie
    znają. I czy to referencje, czy znajomości? Na pewno warto mieć duuużo
    znajomych i mieć wyrobioną u nich dobrą opinię.

  • 5. Data: 2004-12-21 19:14:34
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

> [...]
    > wiadomości news:cq9j1a$ka9$1@inews.gazeta.pl...
    > nikt
    >
    > Nie odróżniasz znajomości od referencji?

    Z wrażenia zapomniałem dodać :-)

  • 6. Data: 2004-12-21 22:15:53
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > vertret

    Ten polski naród - człowiek chce się podzielić z innymi dobrymi wiadomościami,
    a tu jak zwykle jakiś kolejny "pesymistyczny" element. Ja się cieszę, że on
    się cieszy i również życzę mu wszystkiego dobrego na te święta i w
    nadchodzącym roku!]

    E.

  • 7. Data: 2004-12-22 06:48:43
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "ewela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    on
    > się cieszy i również życzę mu wszystkiego dobrego na te święta i w

    Jedyna pesymistyczna rzecz jaką widziałem w jego wypowiedzi to to, że
    właśnie nie odróżnia referencji od znajomości.
    Ja bym sie wstydził przyznać komuś, że dostałem prace po znajomości, ale
    wszystkim sie pochwale, że dzięki referencjom mam nowego klienta.

    vertret

  • 8. Data: 2004-12-22 09:05:45
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > Ja bym sie wstydził przyznać komuś, że dostałem prace po znajomości, ale
    > wszystkim sie pochwale, że dzięki referencjom mam nowego klienta.

    Dlatego też nikt nie przyznaje się, ze dostał robotę po znajomości - a
    niestety czasy mamy takie, że coraz częściej tak bywa...ale bardzo miło czytać
    o fakcie takim, że ktoś dzieki swojej cięzkiej pracy, zdobytemu doświadczeniu -
    które to przełożyły sie na swietne referencje zdobywa nowego klienta:)Życzę
    Tobie - oby tak dalej.

    E.

  • 9. Data: 2004-12-22 09:27:24
    Od: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>

    xet <x...@i...pl.USUNTO> napisał(a):

    > ....i tym optymistycznym akcentem...gratuluje! i powodzenia oraz dalszej
    > pracy za te 6 miesiecy.

    Prawda jest taka, że dzisiaj trzeba się decydować szybko i nie ważne czy to
    praca po znajomości czy nie. Co z tego jeśli nawet? Przecież każdy sam musi
    się utrzymać i za cos jeść, tym bardziej jeśli ma jeszcze rodzinę na
    utzrymaniu, bądź plany co do niej. Nic nie ma w tym wstydliwego, że ma się
    pracę po znajomości. W dzisiejszych czasach nawet w ten sposób trudno jest
    ją znalezc. Ja tam Ci życzę powodzenia i sukcesów. A swoją drogą, to czy nie
    wolałbyś zarabiać jeszcze więcej i mieć w nosie wszystkich szefów tego świata?

  • 10. Data: 2004-12-22 09:33:19
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cqbels$jgt$1@inews.gazeta.pl...

    > ją znalezc. Ja tam Ci życzę powodzenia i sukcesów. A swoją drogą, to czy
    nie
    > wolałbyś zarabiać jeszcze więcej i mieć w nosie wszystkich szefów tego
    świata?

    Probujesz reklamowac te zabawna piramidke ze sprzedawaniem raportow czy inny
    MLM? ;)

    I.