PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostałem wspaniały prezent na swieta :-) › Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    From: "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dostałem wspaniały prezent na swieta :-)
    Date: Wed, 22 Dec 2004 14:49:05 +0000 (UTC)

    Immona <c...@W...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Agnieszka SZABELA" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:cqbhjv$30h$1@inews.gazeta.pl...

    > reklamowania

    > Nie. Jaki to ma zwiazek? To ja sie Ciebie pytam, czy to jest to, co
    > proponujesz.
    >
    > I.

    skoro sie nie zajmowalas to wychodzi na to ze kompletnie nie masz pojecia o
    czym mowisz.mnie moje zainwestowane pieniadze zwrocily sie juz w drugim
    tygodniu pracy.co mozesz zaoferowac ludziom? dasz im dach nad glowa i
    wyzywienie? zapewnisz byt? gdyby ten system byl jednym wielkim oszustwem to
    myslisz, że ludzi którzy - jak twierdzisz - "po chamsku werbują" podawali by
    swoje pełne dane? tam nie ma skr poczt. sa pelne adresy i dane. w kazdej
    chwili mozesz wejsc do mieszkania takiej osoby która by chciala oszukac, bo
    masz wszystkie namiary.ale nie wejdziesz bo cie nie oszuka.na tym to wlasnie
    polega.gdyby oszukiwala szybko gotówka by się jej skończyla.nie zdarzylo mi
    sie wspołpracowac z osobami które bylyby nawet niemile a co dopiero z
    oszustami.zapoznaj się z tym popracuj troche a dopiero potem wyciągaj wnioski
    na forum.bo moze sie okazac, że przez twoją nieśwadomą krytykę pozbawisz
    kogos pieniedzy, kto ich bardzo potrzebuje.kazdy może napisać do mnie pod
    adres: j...@i...pl a przeslę mu szczegóły do przeczytania.to
    akurat nic nie kosztuje i wtedy kazdy sam moze zdecydowac czy chce zarabiac
    czy nie
    pozdrawiam