PracaGrupypl.praca.dyskusje › 200 zł. za sklep - przykład

  • 31. Data: 2002-08-27 17:36:32
    Temat: NIE KARMIC TROLLA!!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Ariel" <...@...com> wrote in message news:akfhf1$a1r$1@news.tpi.pl...
    > To co piszesz nie trzyma sie kupy.
    > Tu chwalisz sie znajomoscia Windows 2000 Datacenter,
    > a w swoim "resume" nic na ten temat, dodatkowo powalasz znajomoscia GIF89a
    > i odgrazasz sie napisanie programu "fk" na kolanie,
    > ubawilem sie setnie, napisz cos jeszcze ;-)
    >
    > Jak dla mnie po prostu prowokujesz i nic wiecej...

    Koles to zwykly Troll - ktos mu krzywde zrobil. Wszystko mu sie pierniczy.
    Zrobil blad podajac kawalek w asm i ta strone. Strona sie wali a kawalek w
    asm jest wyjatowo niskiej jakosci (pomijam juz to, ze nie wiadomo co chcial
    nim pokazac) - troll i tyle!

  • 32. Data: 2002-08-27 17:45:40
    Temat: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> wrote in message

    > A mógłbyś już po raz kolejny przestać sprytnie się reklamować?

    Przeciez tu jest zero sprytu - to jest jeden belkot.

  • 33. Data: 2002-08-27 18:57:45
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS> wrote in message
    > No tak... ale jak ktoś zachłysnął się prymitywnym PHP
    > i żałosną bazą MySQL, która nawet nie gwarantuje
    > integralności danych, to nie ma co się dziwić.

    A jak baza GWARANTUJE integralnosc danych? Hint: zadna, poczytaj licencje i
    ograniczona gwarancje jakiegokolwiek producenta software'u.

    > A jeśli chodzi o samą wydajność rozwiazań MSSQL, to
    > maniakom linucha i prymitywnych pseudo-bazek MySQL,
    > polecam lekturę poważnych serwisów, w stylu:

    Robisz blad wyrazajac sie w ten sposob o nielubianych produktach i jego
    uzytkownikach, nie przyniesie Ci to chwaly, a przy najblizszym bledzie
    bedzie wielu chetnych Cie kopnac w tylek - bez urazy.

    > Dla niezorientowanych, dodam, że MSSQL Server utrzymuje
    > pierwsze miejsce wydajności od roku, wyprzedzając
    > systemy RDBMS Oracle'a i IBM'a, także pracujące na
    > dużych Unix'ach, a popularność MSSQL'a na świecie ciągle rośnie...

    Nie przesadzaj MSMSQL nie jest ueber alles - pisales w innych?

  • 34. Data: 2002-08-28 07:49:24
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>

    Hej !

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote

    > A jak baza GWARANTUJE integralnosc danych?
    > Hint: zadna, poczytaj licencje i
    > ograniczona gwarancje jakiegokolwiek producenta software'u.

    chyba mylisz pojęcia.
    Integralność danych, to spójność powiazań w relacyjnej
    bazie.
    Bazy, które nie obsługują transakcji, nie gwarantują spójności.
    Np. niedokończone operacje, niepełne akutalizacje
    kilku tabel w jednej operacji, etc...
    Takie możliwości bazy, jak transakcje, obsługa procedur
    zdarzeniowych (triggers), czy klucze obce, gwarantują
    tę integralność (spójność) danych w bazie na najwyższym
    poziomie.

    > Robisz blad wyrazajac sie w ten sposob o nielubianych produktach
    > i jego uzytkownikach, nie przyniesie Ci to chwaly, a przy najblizszym
    > bledzie bedzie wielu chetnych Cie kopnac w tylek - bez urazy.

    masz całkowitą rację.
    Poniosło mnie, bo moja wypowiedź jest w tym przypadku
    także powodowana nastawieniem w/w linuksowców,
    z którego to środowiska wywodzą się te narzędzia.
    To nie jest tak, że ci, co lubią Windows, nie lubią linuxa.
    Użytkownicy Windows żyli sobie spokojnie, a ci, którym
    nie odpowiadały te produkty przeszli na coś innego
    i zaczęli atakować Billa.
    Agresja zaczęła się po drugiej strony barykady.
    To linuksowcy zaatakowali windows'owców.
    Najbardziej żałosne jest to, że linuchowiec (to agresywny
    użytkownik linuxa) może krytykować wszystko co
    pochodzi od Billa, znieważa samych użytkowników Windows
    i jest ogólnie "cacy", bo "inny", bo "cool", natomiast użytkownik
    Windows, który przytacza konkretne argumenty, lub broni
    swej koncepcji kreatywnej pracy na komputerze, jest już
    "be", bo jego narzędzie nie pochodzi z sekty GNU ;-)

    > Nie przesadzaj MSMSQL nie jest ueber alles - pisales w innych?

    Jak dla moich zastosowań, konkretny konkurent dla MSSQL'a to
    Oracle.
    Jednak moja firma nie weszła w to z wielu powodów.
    Min. cena, integracja z Windows/ASP/IIS/XML,
    trudności administracyjne, etc...
    Dlatego dla naszych potrzeb, MSSQL jest ueber alles :-)

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 35. Data: 2002-08-28 08:22:12
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Hej !
    >
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote

    > chyba mylisz pojęcia.

    Nie, nie myle.

    > Integralność danych, to spójność powiazań w relacyjnej
    > bazie.

    Zgadza sie.

    > Bazy, które nie obsługują transakcji, nie gwarantują spójności.

    Tak jak i inne - nigdy nie masz gwarancji, pomysl tylko jaki software daje
    Ci gwarancje na poprawne wykonanie czegokolwiek?

    > Np. niedokończone operacje, niepełne akutalizacje
    > kilku tabel w jednej operacji, etc...
    > Takie możliwości bazy, jak transakcje, obsługa procedur

    Cos mi swita, ze MySQL zostal ostatnio wzbogacony o transakcje - podstawowy
    mechanizm spojnosciowy.

    > zdarzeniowych (triggers), czy klucze obce, gwarantują
    > tę integralność (spójność) danych w bazie na najwyższym
    > poziomie.

    Nie gwarantuja. To sa mechanizmy ktorych ZADNANIEM jest zapewnianie
    spojnosci, ale jej nie gwarantuja, nie daja pewnosci. To wszystko jest
    pisane przez ludzi, zarowno mechanizmy jak i same trigery. Pytanko czy znasz
    tylko MSMQL'a i MySQL? Jest takie cos (darmowego) jak np. PostgreSQL. To cos
    ma np. rules'y (niech nazwa nie zmyli - jest to cos zupelnie innego niz
    rules'y w MSSQL'u). Bardzo ciekawy mechanizm, a brak go MSSQL'u.

> [...]
    > i zaczęli atakować Billa.
    > Agresja zaczęła się po drugiej strony barykady.
    > To linuksowcy zaatakowali windows'owców.

    :-) Skad masz takie wiesci. Te wojny byly od zawsze. Od czasow Atari, Amigi
    i Spectrum'a. Nigdy nie wiadomo kto zaczal.

> [...]
    > swej koncepcji kreatywnej pracy na komputerze, jest już
    > "be", bo jego narzędzie nie pochodzi z sekty GNU ;-)

    Sorry, ale gdyby ktos brzydko napisal o windowsowcach tez bym zareagowal
    :-).

> [...]
    > Min. cena, integracja z Windows/ASP/IIS/XML,
    > trudności administracyjne, etc...
    > Dlatego dla naszych potrzeb, MSSQL jest ueber alles :-)

    I bardzo dobrze, co nie oznacza, ze reszta jest be. Bo sa lepsze produkty od
    MSSQL'a wszystko zalezy od zastosowania.:-)

  • 36. Data: 2002-08-28 08:45:01
    Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA!!!
    Od: "Koder" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > asm jest wyjatowo niskiej jakosci (pomijam juz to, ze nie wiadomo co chcial

    Mariusz cymbalistów było wielu... Powiem krótko do szkoły z matmą miałeś
    chyba pod górkę - w kodzie asmowym nie ma żadnego błędu i jest on 100 %
    zoptymalizowany i poprawny - pamiętaj że pod debug :)
    czyli tworzysz .bat i piszesz
    debug.exe << mbr.txt
    i tyle
    Owszem można zrobić:
    debug
    lcs:100 2 0 1
    rcx
    200
    wcs:100
    ale to jest oklepane i prymitywne
    Najpierw nauczice się asma i daj wam P. Boże tyle praktykiw grupach
    reversingowych co mi.
    Pozdrawiam - koder

  • 37. Data: 2002-08-28 09:08:12
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Koder" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > wcs:100
    > ale to jest oklepane i prymitywne
    > Najpierw nauczice się asma i daj wam P. Boże tyle praktykiw grupach

    Kod jest nedzny i nieoptymalny i sadzac po tym poscie nawet nie wiesz gdzie,
    echhhh. Mitoman jestes koles i tyle. Ciekawe jak sie nazywasz, nieopatrznie
    w "referencjach" wymieniles zbyt duzo firm - masz od nich wszystkich
    referencje na pismie (jakos nie umiem sobie przypomniec bym poznal czlowieka
    podobnego do Ciebie)? Powiem Ci wprost, mozesz takich postow generowac
    setki, ale w ten sposob pracy nie znajdziesz. To akurat masz gwarantowane.
    Zycze powrotu na ziemie.

  • 38. Data: 2002-08-28 09:47:51
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > echhhh. Mitoman jestes koles i tyle.

    Ale podoba im się, jak wypełnia kolejne punkty tego pseudo-CV :-)

    Języki programowania:
    HTML
    WSH, BAT, shells

    Narzędzia np:
    Notepad

    Serwery:
    Ms Access

    Systemy operacyjne:
    Windows CE

    Opanowane technologie:
    GIF89a

    Udział w projektach
    Projekt i wykonanie klienta RAS pod Win16/Win32 z wykorzystaniem technologii
    GIF89a - Dialer.

    Każde z osobna do przełknięcia, ale jak się czyta o programie
    wykorzystującym "technologię" GIF89a, to śmiech pusty bierze.

    Tomek

  • 39. Data: 2002-08-28 10:16:34
    Od: "RK" <R...@m...com>

> [...]
    > wcs:100
    > ale to jest oklepane i prymitywne
    > Najpierw nauczice się asma i daj wam P. Boże tyle praktykiw grupach

    Gosciu, nie masz zielonego pojecia o assemblerze, to jest zenujace co
    probujesz sobie i innym udowodnic.
    Przestan zasmiecac grupe.
    Grupy reversingowe, chyba mi bok rozerwie ! :))))))))))))))))))))
    Paru leszczy co trzecioklasistow zadziwia uzyciem magicznego "DEBUG"
    Nawet nie wiesz gdzie ten twoj "super kod", ktorym sie z nikim nie dzieliles
    :)))))))))))))))))))))))) mozna poprawic.
    Nie zapominaj, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy pisza programy w asmie i cos
    wiedza na jego temat.
    Takimi wstawkami asmowymi to mozesz szpanowac na kursach obslugi Norton
    Commandera.

    RK

  • 40. Data: 2002-08-28 10:30:17
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > I to sa sklepy za 200 zlotych wlasnie :-) Duzo przechwalaek i... DUP!
    > Czasem, male dup czasem duze DUP!!!

    a cytat z 1 maila pasuje jak ulal "[...] Pozdrawiam wszystkich nieugiętych
    cenowo - trochę spójrzcie realnie na rynek i nabierzcie pokory [...]"

    zwlaszcza do tych co kupuja sklepy za 200 zl

    jacek