PracaGrupypl.praca.dyskusje › 200 zł. za sklep - przykład

  • 41. Data: 2002-08-28 10:41:32
    Temat: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > chyba mylisz pojęcia.
    > Integralność danych, to spójność powiazań w relacyjnej
    > bazie.
    > Bazy, które nie obsługują transakcji, nie gwarantują spójności.
    > Np. niedokończone operacje, niepełne akutalizacje
    > kilku tabel w jednej operacji, etc...
    > Takie możliwości bazy, jak transakcje, obsługa procedur
    > zdarzeniowych (triggers), czy klucze obce, gwarantują
    > tę integralność (spójność) danych w bazie na najwyższym
    > poziomie.

    Triggery do trzymania spójności nie są konieczne - można się bez nich obejść. Co
    do FK, to oczywiście masz rację - bez tego ciężko czasem wszystko upilnować.
    Jednakże wspomniany MySQL posiada już i transakcje i constrainty. Do prostych
    zastosowań ta baza danych w zupełności wystarczy.

    Wydajność, to można sobie sprawdzić samemu na jednym komputerze. I zapewniam
    cię, że MSSQL wcale różowo nie wypadnie...

    greetz

    Sototh

  • 42. Data: 2002-08-28 11:03:13
    Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA!!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> wrote in message
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Ale podoba im się, jak wypełnia kolejne punkty tego pseudo-CV :-)
    >
    > Języki programowania:
    > HTML
    > WSH, BAT, shells
    >
    > Narzędzia np:
    > Notepad

    Tego nie przyuwazylem, ja piernicze koles ma zdrowo pokrecone :-)

    > Serwery:
    > Ms Access

    No i:
    Btrieve

    > Udział w projektach
    > Projekt i wykonanie klienta RAS pod Win16/Win32 z wykorzystaniem
    technologii
    > GIF89a - Dialer.

    No i:
    "Prezentacja aplikacji client-server WML/NokiaWAPServer z wykorzystaniem
    protokołu WAP"
    Zauwaz - PREZENTACJA (to jest projekt wg niego)

    "Wykorzystanie AmBasic/VBA jako języka do tworzenia raportów w systemie
    Finansowo-Księgowym Symfonia FK"

    Powyzsze tez trudno PROJEKTEM nazwac. Wyglada na, ze kolega w CV podaje
    kazde pier...^H^H^H^H puszczenie baka jakiego dokonal bedac w pracy.

  • 43. Data: 2002-08-29 08:50:22
    Od: "Remigiusz Kondracki" <r...@p...pl>

    -----------
    Moje wypociny możecie zobaczyć na www.centralis.pl - robiłem
    > to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu
    pracy,
    > zresztą jest francuzem.
    -----------

    :))))) Jak bym zobaczył te "wypociny", też bym robił wszystko, żeby za "to"
    nie zapłacić,
    Jasne jest, że brakuje wam tego, co posiadaja tylko nieliczni w tym kraju -
    zmysłu plastycznego.
    Przynajmniej pod katem layout'u ... strona, wedlug mojej subiektywnej opinii
    jest niskich lotów.
    Zatrudnijcie jednego z czołowych grafików webowych w Polsce, a wtedy
    zobaczymy jakie ustalicie ceny
    za swoje produkty :) Strona musi docierać do klienta, a ta ma raczej
    odwrotne działanie ...
    powodzenia w branży :)
    ------------
    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na
    rynek
    > i nabierzcie pokory
    Dokładnie, dobrze prawisz wieszczu ;-) ... nabierz pokory, zanim zaczniesz
    zapełniać rynek swoimi produktami.
    Chociarz z drugiej strony ceny jakie proponujesz sa obiektywne do tego co
    oferujesz, to tak jak z jedzeniem -
    bogaci stołują się w wysoce renomowanych restauracjach, płacą dużo - ale
    otrzymują wyroby zaspokajające najbardziej subtelne gusta, a biednym
    pozostaje przyćmić zmysły i rozkoszować się potrawami z barów szybkiej
    obsługi, serwujących jako atrakcje wieczoru mało estetycznie wyglądające
    włosy w potrawach ....