PracaGrupypl.praca.dyskusje › Drinks Unlimited

  • 1. Data: 2002-08-26 18:46:28
    Temat: Re: Drinks Unlimited
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Rybka w sieci" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:akdsh4$86e$1@news.gazeta.pl...
    > Czy ktoś z grupowiczów zna firmę Drinks Unlimited? Nazwa brzmi nieźle
    > ;o))))) ale co się pod nią kryje? Jakie drinks - czyli jakie mają produkty
    > jak tam się pracuje? W warszawskiej GW dodatek Praca można od czasu do
    czasu
    > spotkać ich ogłoszenia na różne stanowiska, nie wiem tylko, czy tak się
    > rozrastają czy tak duża jest rotacja pracowników. Może ktoś coś wie i
    > chciałby się podzielić???
    >
    > Coco
    >
    > --

    Kupiłem ostatnio ich produkt, nazywa się XLOVE i jest to doskonała podróbka
    Red Bulla :) Podobnie wyglada puszka i co ciekawe w smaku w zasadzie nie do
    odróżnienia... no i tańszy o 50% :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-08-26 18:47:32
    Temat: Drinks Unlimited
    Od: "Rybka w sieci" <r...@p...gazeta.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów zna firmę Drinks Unlimited? Nazwa brzmi nieźle
    ;o))))) ale co się pod nią kryje? Jakie drinks - czyli jakie mają produkty i

  • 3. Data: 2002-08-26 18:53:23
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 26 Aug 2002 20:47:32 +0200, "Rybka w sieci"
    <r...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktoś z grupowiczów zna firmę Drinks Unlimited? Nazwa brzmi nieźle
    >;o))))) ale co się pod nią kryje? Jakie drinks - czyli jakie mają produkty i
    >jak tam się pracuje?

    Jakie produkty? Napoje energetyczne - coś w stylu RedBull`a. Nazywa
    się to XL (plus pochodne).
    Jak się pracuje? Nie wiem. Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej gdzie
    dowiedziałem się że mam za małe doświadczenie w branży napojów. To że
    mam takie a nie inne wynikało z CV - ale jak widać osoba zajmująca się
    rekrutacją nie przeczytała _dokładnie_ aplikacji. Żenada.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 4. Data: 2002-08-27 07:14:10
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Rybka w sieci wrote:

    > Czy ktoś z grupowiczów zna firmę Drinks Unlimited?

    o firmie nie slyszalem, ale z checia bym sie tam przyjal jako tester
    drinkow ;)

    axel d.

  • 5. Data: 2002-08-27 16:32:32
    Od: "Rybka w sieci" <r...@p...gazeta.pl>

    :
[...]

    W ogłoszeniu podany był adres na Jana Pawła II w Warszawie ale podobno
    faktyczna siedziba firmy, a więc i miejsce potencjalnej pracy, to Marki.
    Wiesz coś o tym? Gdzie zaprosili Cię na tę rozmowę? I jeszcze jedno - czy
    "przesłuchiwał" Cie Amerykanin-szef czy ktoś z działu HR?

    Pozdro ;->
    Coco

  • 6. Data: 2002-08-27 17:57:06
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 27 Aug 2002 18:32:32 +0200, "Rybka w sieci"
    <r...@p...gazeta.pl> wrote:

    >W ogłoszeniu podany był adres na Jana Pawła II w Warszawie ale podobno
    >faktyczna siedziba firmy, a więc i miejsce potencjalnej pracy, to Marki.

    Zgadza się. Aplikację wysyłałem na Jana Pawła II. O miejscu pracy nic
    nie wiem. Ja starałem się o pracę na stanowisko przedstawiciela
    handlowego - więc raczej w terenie.

    >Wiesz coś o tym? Gdzie zaprosili Cię na tę rozmowę? I jeszcze jedno - czy
    >"przesłuchiwał" Cie Amerykanin-szef czy ktoś z działu HR?

    Rozmowę miałem w wynajętej salce konferencyjnej w hotelu Reytan.
    Przesłuchiwał ;-) mnie jakiś Polak - podejrzewam ze albo HR albo jakiś
    regional manager.