PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Niemcy -> Hamburg - jak najtaniej dotrzec

  • 1. Data: 2002-08-26 19:56:53
    Temat: [OT] Niemcy -> Hamburg - jak najtaniej dotrzec
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Hej

    Wiem, ze OT, ale ze sporo osob zna realia tego pieknego kraju, to moze mi
    podpowiecie

    Zamierzamy (2 osoby) dotrzec do Hamburga w okolicach 8 wrzesnia (powrot
    15/16 .09). Jakie rozwiazanie proponujecie: kolej (czy ciagle jest cos w
    stylu wochenende ticket?), autobus, autostop, ...?
    Czy obecna sytuacja powodziowa w Niemczech ma jakis wplyw na wybrany sposob
    podrozowania?

    Wlasny samochod odpada (po prostu nie mamy :-) - chyba ze ktos bedzie sie
    wtedy wybieral w te okolice - to wtedy mozemy pomyslec o jakiejs wspolnej
    zrzucie na paliwo.

    Dodam jeszcze, ze miejscem startu bylby w naszym przypadku Poznan, Torun lub
    Szczecin.

    Wazna jest dla nas przedewszystkim cena takiego przejazdu, ale i pewnosc, ze
    we wmiare okreslonym czasie dotrzemy do celu...

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 2. Data: 2002-08-27 14:22:01
    Temat: Re: [OT] Niemcy -> Hamburg - jak najtaniej dotrzec
    Od: "Marcin Oździński" <mozdzins@sim+net.pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > we wmiare okreslonym czasie dotrzemy do celu...

    Sprawdzona trasa pociągiem na SWT (tylko sobota lub niedziela)
    7:10 Szczecin -Pasewalk -Butzow-Lubeka-Hamburg 3 przesiadki
    jestes o 13:50 w Hamburgu
    Po tej trasie jezdzi sporo ludzi z Polski do Holandii wiec moze znajdziecie
    jeszcze 3 osoby i wspolnie kupicie bilet u konduktora na peronie w
    Szczecinie
    www.bahn.de i jest wyszukiwarka połączeń.Pamiętaj że można jeździć tylko
    IR,RE,RB.
    Powodzenia a taniej to tylko stopem :)))

  • 3. Data: 2002-08-27 21:34:00
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 15/16 .09). Jakie rozwiazanie proponujecie: kolej (czy ciagle jest cos w
    > stylu wochenende ticket?), autobus, autostop, ...?

    szukaj może tu:
    http://www.mitfahrzentrale.de/title.php

  • 4. Data: 2013-04-30 12:20:25
    Od: c...@g...com

> [...]
    > stylu wochenende ticket?), autobus, autostop, ...?
    > Czy obecna sytuacja powodziowa w Niemczech ma jakis wplyw na wybrany sposob

    przez 10 lat dużo się zmieniło ;-)
    Polecamy rezerwację biletów na autobus przez internet
    http://bilety-autokarowe.com

    > Dodam jeszcze, ze miejscem startu bylby w naszym przypadku Poznan, Torun lub
    > Szczecin.

    Bilety na autobus Poznań - Hamburg:
    http://bilety-autokarowe.com/autobus-bus/polska/niem
    cy/1,29559,46061,poznan,hamburg

    Bilety na autobus Toruń - Hamburg:
    http://bilety-autokarowe.com/autobus-bus/polska/niem
    cy/1,38980,46061,torun,hamburg

    Bilety na autobus Szczecin - Hamburg:
    http://bilety-autokarowe.com/autobus-bus/polska/niem
    cy/1,37307,46061,szczecin,hamburg

    jz

  • 5. Data: 2013-05-02 09:26:13
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    <c...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > stylu wochenende ticket?), autobus, autostop, ...?
    > Czy obecna sytuacja powodziowa w Niemczech ma jakis wplyw na wybrany

    Jak naiwnym i debilnym trzeba byc spamerem, zeby odpowiadać na wiadomość
    sprzed jedenastu lat