PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
    From: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Date: Wed, 28 Aug 2002 09:49:24 +0200

    Hej !

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote

    > A jak baza GWARANTUJE integralnosc danych?
    > Hint: zadna, poczytaj licencje i
    > ograniczona gwarancje jakiegokolwiek producenta software'u.

    chyba mylisz pojęcia.
    Integralność danych, to spójność powiazań w relacyjnej
    bazie.
    Bazy, które nie obsługują transakcji, nie gwarantują spójności.
    Np. niedokończone operacje, niepełne akutalizacje
    kilku tabel w jednej operacji, etc...
    Takie możliwości bazy, jak transakcje, obsługa procedur
    zdarzeniowych (triggers), czy klucze obce, gwarantują
    tę integralność (spójność) danych w bazie na najwyższym
    poziomie.

    > Robisz blad wyrazajac sie w ten sposob o nielubianych produktach
    > i jego uzytkownikach, nie przyniesie Ci to chwaly, a przy najblizszym
    > bledzie bedzie wielu chetnych Cie kopnac w tylek - bez urazy.

    masz całkowitą rację.
    Poniosło mnie, bo moja wypowiedź jest w tym przypadku
    także powodowana nastawieniem w/w linuksowców,
    z którego to środowiska wywodzą się te narzędzia.
    To nie jest tak, że ci, co lubią Windows, nie lubią linuxa.
    Użytkownicy Windows żyli sobie spokojnie, a ci, którym
    nie odpowiadały te produkty przeszli na coś innego
    i zaczęli atakować Billa.
    Agresja zaczęła się po drugiej strony barykady.
    To linuksowcy zaatakowali windows'owców.
    Najbardziej żałosne jest to, że linuchowiec (to agresywny
    użytkownik linuxa) może krytykować wszystko co
    pochodzi od Billa, znieważa samych użytkowników Windows
    i jest ogólnie "cacy", bo "inny", bo "cool", natomiast użytkownik
    Windows, który przytacza konkretne argumenty, lub broni
    swej koncepcji kreatywnej pracy na komputerze, jest już
    "be", bo jego narzędzie nie pochodzi z sekty GNU ;-)

    > Nie przesadzaj MSMSQL nie jest ueber alles - pisales w innych?

    Jak dla moich zastosowań, konkretny konkurent dla MSSQL'a to
    Oracle.
    Jednak moja firma nie weszła w to z wielu powodów.
    Min. cena, integracja z Windows/ASP/IIS/XML,
    trudności administracyjne, etc...
    Dlatego dla naszych potrzeb, MSSQL jest ueber alles :-)

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/