PracaGrupypl.praca.dyskusje › druk ZUS RP7

  • 1. Data: 2002-08-27 06:23:52
    Temat: druk ZUS RP7
    Od: Zbigniew Zych <z...@n...hell.pl>

    Witam,

    Czy pracodawca ma obowiązek, po ustaniu stosunku pracy, dostarczyć
    pracownikowi druk RP7?

    Jeśli tak, to jak go do tego zmusić?

    A jeśli nie, to skąd można dostać zestawienie wpłaconych przez
    pracodawcę składek ZUSowskich? (inaczej: jeśli z ZUSu, to co trzeba
    gdzie i jaki papier napisać...)

    Acha, jeśli pracodawcę (już byłego) obsługuje firma rachunkowa,
    to czy możnaby się zwrócić do nich z prośbą o takie zestawienie?
    (nienajlepsze stosunki z byłym pracodawcą....)

    Pozdrowienia,
    --
    Zbigniew Zych

  • 2. Data: 2002-08-27 12:53:02
    Temat: Re: druk ZUS RP7
    Od: "Seweryn" <s...@w...pl>

    Użytkownik Zbigniew Zych <z...@n...hell.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akf5to$7pi$...@n...onet.pl...
> [...]
    > to czy możnaby się zwrócić do nich z prośbą o takie zestawienie?
    > (nienajlepsze stosunki z byłym pracodawcą....)

    Oj, mnie to tez interesuje zwlaszcza ze na druk RP7 czekam juz od 15
    stycznia tego roku. Firma istnieje ale ksiegowa mowi ze jak bedzie miala
    czas to mi da. Ilez mozna czekac.
    Pozdrawiam
    Seweryn