PracaGrupypl.praca.dyskusje › 200 zł. za sklep - przykład

  • 1. Data: 2002-08-27 03:24:25
    Temat: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Jeszcze raz Ja" <k...@g...pl>

    dlaczego podejmę się takiej oferty - bo jestem zapaleńcem i kasa mi się
    przyda na wakacje. Jak pisalem wcześniej www.atemis.pl - firma z referencjami
    gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne
    hobbystycznie. Moje wypociny możecie zobaczyć na www.centralis.pl - robiłem
    to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu pracy,
    zresztą jest francuzem. Obejrzyjcie sobie dokładnie - przypuszczam, że jako
    nieliczny z krajanów poznałem system windows 2000 Datacenter Server, który
    nie jest w Polsce praktycznie dostępny. Mimo to nie uważam, żeby centralis.pl
    był gorszy od serwisu za 10.000 i jeśli ktoś chce mieć podobny sklep to
    jestem do usług - w tym przypadku 2 tyg i moja stawka 400 PLN - myślę, że
    uczciwa. Oczywiście ASP i optymalizacja speeda na maxa w SQL-u, czyli to co
    kocham :)
    Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na rynek
    i nabierzcie pokory

  • 2. Data: 2002-08-27 05:56:39
    Temat: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Szyderczy Samogon" <s...@n...com>

    > nie jest w Polsce praktycznie dostępny. Mimo to nie uważam, żeby
    centralis.pl
    > był gorszy od serwisu za 10.000 i jeśli ktoś chce mieć podobny sklep to
    [ciach]

    Nie zebym sie czepial, ale trzecie moje klikniecie na stronie dalo:
    http://www.centralis.pl/visitor/visitor.asp?p=page&i
    d=3

    Pozdr
    Szyder

  • 3. Data: 2002-08-27 06:22:18
    Od: Piotr <c...@k...net>

    Jeszcze raz Ja pozwolił(a) sobie napisać:

    >dlaczego podejmę się takiej oferty - bo jestem zapaleńcem i kasa mi się

    >Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na rynek
    >i nabierzcie pokory

    Stary z czego ty żyjesz ?????????????
    No chyba że masz sponsora w postaci rodziców..

  • 4. Data: 2002-08-27 06:40:41
    Od: "Sototh" <s...@p...fm>

    > gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne

    Koderem z pewnością nie jesteś. Koder, to nazwa osobnika z ginącego już
    gatunku programistów piszących w assemblerze. Za starych dobrych czasów było
    ich mnóstwo. Teraz zostało niewielu. Ty, z tego, co piszesz, nie zasługujesz
    na to zaszczytne miano.

> [...]
    robiłem
    > to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu

    Tak to już jest, gdy ktoś odwala taką pracę za tak marną stawkę. Gdybyś
    miast 400 zażądał np. 2000 PLN z pewnością spojrzałby na ciebie poważniej. A
    tak "E - studencina jakiś, co on mi może zrobić? Projekty za grosze robi,
    więc i kasy na sądy nie ma..."

    > Obejrzyjcie sobie dokładnie - przypuszczam, że jako
    > nieliczny z krajanów poznałem system windows 2000 Datacenter Server, który
    > nie jest w Polsce praktycznie dostępny.

    Ja akurat nie uważam tego za sukces, tak jak nie uznaję rozwiązań webowych
    na platformie m$.

> [...]
    co
    > kocham :)

    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na

    Taki rynek, jakim go sobie ukształtujemy. Jestem pewien, że nie miałbyś nic
    przeciwko temu, by za te 2 tygodnie dostać 1000 PLN. No ale skoro to ci
    wystarcza... Ciekawe tylko na jak długo... A z pokorą, to chybiłeś. Po
    prostu wolę robić poważne rzeczy za poważne pieniądze, niż tak się bawić,
    jak ty.

    greetz

    Sototh

  • 5. Data: 2002-08-27 06:49:20
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na
    rynek
    > i nabierzcie pokory

    Kocham Cie za te slowa :) szkoda ze nie wiem nawet jak masz na imie....

    bez pzdr

    (pokorny do kwadratu)
    jacek

  • 6. Data: 2002-08-27 07:09:24
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Jeszcze raz Ja" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczciwa. Oczywiście ASP i optymalizacja speeda na maxa w SQL-u, czyli to

    Ciekawe czy sprzedajac produkt jako osoba fizyczna, wykonujesz go jako
    legalny na legalnych narzędziach pracy bedących Twoją własnością, bo mnie to
    śmierdzi na odległość piratem.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-08-27 07:18:37
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > dlaczego podejmę się takiej oferty - bo jestem zapaleńcem i kasa mi się
    > przyda na wakacje.

    wlasnie - na wakacje...a co pozniej?

    Jak pisalem wcześniej www.atemis.pl - firma z referencjami
    > gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne
    > hobbystycznie.

    tak, do kodera to rzeczywiscie duzo Ci jeszcze brakuje. koder to zupelnie
    ktos inny...

    Moje wypociny możecie zobaczyć na www.centralis.pl - robiłem
    > to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu
    pracy,
    > zresztą jest francuzem.

    Wypociny to sa rzeczywiscie. I widac ze jestes zapalencem bo kto by to robil
    za darmo? Troche to wszystko dziwne ale nie moja sprawa.

> [...]
    > uczciwa. Oczywiście ASP i optymalizacja speeda na maxa w SQL-u, czyli to

    Pomijajac kwestie samego postu nie uwazam zeby ten serwis byl interesujacy.
    Wystarczy spojrzec na sam design...Pozza tym przy ktorym z kilei kliknieciu
    wychodza bledy, i to ma byc dobry serwis? Chyba chlopie cos Ci sie pomylilo.
    Wedlug mnie to psujesz tylko rynek informatyczny. Zreszta na tej grupie jest
    o tym glosno ostatnio.Platforma MS i serwery ASP/MSSQL nie sa dobrym
    rozwiazaniem (to takie moje prywatne zdanie). Nie wspomne o sprzecie ktory
    trzeba miec do uruchomienia.

    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na
    rynek
    > i nabierzcie pokory

    A ja nie pozdrawiam. Zobaczymy co bedziesz mowil za jakis czas kiedy
    zabraknie zlecen...

    AM

  • 8. Data: 2002-08-27 07:19:42
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Wiesław Wronowicz wrote:

> [...]
    > legalny na legalnych narzędziach pracy bedących Twoją własnością, bo mnie to

    jak sie dobrze wyrobisz w html+php+mysql to wystarczy ci jakis darmowy
    edytor kolorujacy skladnie np. vi pod windows, oraz jakis program
    graficzny - najlepiej shareware za 30 $.
    poza tym musisz kupic windowsa i juz jestes "czysty".

    axel d.

    ps. a poza tym w moim przypadku mam juz kilka takich sklepow
    zaprojektowanych i dzialajacych na stronach klienta (wraz z cala reszta
    strony i oprawa graficzna) i klient po prostu WIDZI CO BIERZE, wie na co
    mnie stac i wie czy sie zdecydowac, a nie zamawia uslugi "w ciemno".

  • 9. Data: 2002-08-27 07:37:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Jeszcze raz Ja <k...@g...pl> wrote:

    > przyda na wakacje. Jak pisalem wcześniej www.atemis.pl - firma z referencjami
    > gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne

    A mógłbyś już po raz kolejny przestać sprytnie się reklamować?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2002-08-27 08:12:26
    Od: "Matchey" <m...@g...de>

> [...]
    > wystarcza... Ciekawe tylko na jak długo... A z pokorą, to chybiłeś. Po
    > prostu wolę robić poważne rzeczy za poważne pieniądze, niż tak się bawić,

    Tu niestety wlasnie o to chodzi, ze Ty, ja czy ktos inny woli robic za
    powazne pieniadze. Tylko, ze w ten sposob MY tych powaznych pieniedzy nie
    zobaczymy.
    Oni sami sobie robia dobrze na przyszlosc, gdyz ta kasa starcza im teraz na
    wakacje, tylko co bedzie, jak trzeba sie bedzie z tego utrzymywac? To sie
    chyba nazywa "cena dumpingowa" ;-).

    W glowie mi sie nie miesci, ze mozna wziac za 2 tygodnie pracy 400PLN, bo
    to jest nie pokora, tylko glupota i brak szanowania siebie, wlasnych
    umiejetnosci i czasu.
    To jest jak tanie kurewstwo (tylko intelektualne). Jako informatyk sprzedaje
    komus swoj umysl i zdolnosci. I jak juz sie sprzedaje, to nie jak tania
    dziwka.

    Pozdrawiam
    Maciej