PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 21:59:42
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte w news:e071kl$g4j$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

    > A czemu miałbym?

    Wyluzuj "dziadku" ;-) Moim zdaniem to co opisujesz ma jak najbardziej rację
    bytu. Kłopot w tym, że w swoich postach sprawiasz wrażenie
    nadętego/agresywnego, a to za sprawą okazywania swojej niezależności,
    odmienności itp. za wszelką cenę, tj. nawet wtedy gdy sytuacja tego nie
    wymaga. Tak jak wyżej. I przyznam, że tym mnie wkurzasz :-)

    > My po prostu nie jesteśmy szczurami. I wam tego życzę.

    Poprzez swoją agresywność nie zachęcasz jednak do próby zrozumienia (a w
    efekcie - zastosowania we własnym życiu) tego o czym piszesz.

    Wiem, wiem - po pierwsze nie jesteś agresywny, a po drugie zwisa Ci (że się
    tak kolokwialnie wyrażę), czy ktoś zechce to zrozumieć i wcielić w życie ;-)

    pozdrawiam
    Greg