PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 22:31:40
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:06032623464062@polnews.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Z wlasnych doswiadczen, to jak czlowiek odpowiednio duzo rzeczy robi,
    > z odpowiednio wieloma osobami sie styka i robi na nich swiadomie lub
    > nieswiadomie wrazenie

    Oczywiście, tyle tylko, że odniosłam wrażenie, że dla Jotte to jest właśnie
    ten wyścig szczurów.
    Niesłusznie, bo z wyścigiem nie ma to zupełnie nic wspólnego.

    > Moje pierwsze dwie prace na studiach byly na zasadzie
    > "ktos mnie znalazl" - w jednym przypadku nauczyciel, w drugim
    > przypadku ktos, kto zauwazyl, co robie na Necie.

    Ale gdybyś nie robiła, nie starała się, nie była w tym dobra, czy wręcz
    najlepsza, to nie dostrzegliby Cię prawda?
    Za samo "bycie" nie bywa się docenianym, a już na pewno dobrze opłacanym.
    I tylko o to mi od samego początku chodziło. Że nic nie zdarza się samo,
    lecz trzeba na to zapracować.
    I to tak, by nas dostrzeżono, a nie kogoś innego. Ale to nijak nie jest
    wyścigiem szczurów.

    --
    PozdrawiaM