PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 21:46:40
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe napisala:

    >W wiadomości <news:e06v8f$vig$1@news.onet.pl>

    >Ale z kolei może nie mieć życzliwych nauczycieli i być zmuszonym do
    >samodzielnego szukania pracy :)
    >Uważam, że Jotte miał w którymś momencie po prostu trochę szczęścia (sam
    >bowiem pisze, że nie miał wpływu na tę rekomendację, bo o niej nie
    >wiedział), a to, co działo się później, było już tylko wypadkową zarówno
    >tego szczęścia jak i jego własnych umiejętności, wiedzy, a potem i

    Z wlasnych doswiadczen, to jak czlowiek odpowiednio duzo rzeczy robi, z
    odpowiednio wieloma osobami sie styka i robi na nich swiadomie lub
    nieswiadomie wrazenie, to trudno nie miec tego typu "szczescia" jeden czy
    drugi raz. Moje pierwsze dwie prace na studiach byly na zasadzie "ktos mnie
    znalazl" - w jednym przypadku nauczyciel, w drugim przypadku ktos, kto
    zauwazyl, co robie na Necie. Tyle, ze samodzielne szukanie pracy tez
    uprawialam - podobaly mi sie wieksze firmy, ktore sa na tyle
    zbiurokratyzowane, ze tym sposobem sie do nich ciezko zalapac.

    Ale jest taka nisza, o ktorej Jotte mowi i jak czlowiekowi dobrze w tej niszy,
    to moze sobie w niej zyc i jest to raczej kwestia stylu bycia i zycia, niz
    szczescia.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl