PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-27 10:41:39
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał

    > Zachód to nie jest żaden krąg kulturowy? ;-) Od kiedy? ;-)

    'Pewne kręgi kulturowe' w znaczeniu takim, jakie przytoczył Bremse, nie są
    równoznaczne z Zachodem. To, że firma ma takie, a nie inne podejście do
    finansów nie wynika z miejsca jej lokalizacji. To, że niektóre firmy na
    Zachodzie nie sępią na miejscach hotelowych nie oznacza, że w ogóle żadne
    tego nie robią. I nie znaczy to też, że na podobnych zasadach, jak
    zachodnie, nie działają też firmy polskie, rosyjskie czy bliskowschodnie.

    > Oczywiście. Tylko czemu widzisz powód do wstydu kiedy chodzi
    > o zadanie pytania czy firma praktykuje zwrot kosztów?

    Po pierwsze - a co ma piernik do wiatraka? :)
    Po drugie - gdzie właściwie wyczytałaś coś takiego? Napisałam jedynie, że
    nie przyszłaby mi do głowy prośba o zwrot kosztów w momencie, gdyby mój
    niedoszły pracodawca powiedział, że jednak nie jest zainteresowany
    współpracą ze mną. Bo to byłoby nietaktem w moim mniemaniu.

    > Taki swoisty dualizm?

    Nie widzę w tym, co napisałam, żadnego dualizmu.

    M.