PracaGrupypl.praca.dyskusjejak i gdzie szukacie pracy dla siebie? › Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
  • Data: 2006-03-26 23:13:10
    Temat: Re: jak i gdzie szukacie pracy dla siebie?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e072sn$b8i$1@news.onet.pl Greg <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    pisze:

    > Wyluzuj "dziadku" ;-)
    Głośniej, pisz GŁOŚNIEJ. Najlepiej pisz wersalikami bom stary i nie czytam
    już tak głośno jak za młodu.

    > Moim zdaniem to co opisujesz ma jak najbardziej
    > rację bytu.
    Gratuluję, bo jakbyś uważał inaczej to byś zaprzeczył faktycznie istniejącej
    rzeczywistości. A to wiesz do czego prowadzi...

    > Kłopot w tym, że w swoich postach sprawiasz wrażenie
    > nadętego/agresywnego
    Tak przypuszczam. No i co? I w ogóle dlaczego? Bo się nie zgadzam ze
    wszystkim?

    >, a to za sprawą okazywania swojej niezależności,
    Straszna wada wśród native-lizidupów i dupolizów ready.

    > odmienności itp. za wszelką cenę, tj. nawet wtedy gdy sytuacja tego nie
    > wymaga. Tak jak wyżej. I przyznam, że tym mnie wkurzasz :-)
    Trudno. Czemu miałbym się bardziej martwić że kogoś wkurzam, niż ktoś tym,
    że wkurza mnie?

    > Poprzez swoją agresywność
    Uważasz, że jestem agresywny? (jeśli Ci się zechce to serio odpowiedz i
    uzasadnij; jak nie to się nie fatyguj)

    > nie zachęcasz jednak do próby zrozumienia (a w
    > efekcie - zastosowania we własnym życiu) tego o czym piszesz.
    Nie chcę zachęcać. Niechaj każdy robi jak uważa. Ja tylko przedstawiam pewną
    postawę. Wali mnie co kto o tym sądzi, choć mogę polemizować.

    > zwisa Ci
    Akurat teraz nie... ;)

    Jotte