PracaGrupypl.praca.dyskusjeangielski - odwieczny problem › Re: angielski - odwieczny problem
  • Data: 2003-11-27 12:48:53
    Temat: Re: angielski - odwieczny problem
    Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MIr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5c7d.00000558.3fc5d92b@newsgate.onet.pl...

    > hmmmm ksiądz mówił? ;-)
    >
    > A tak poważnie, to moim skromnym i pewnie odosobnionym zdaniem trzeba znać
    > jakiś język obcy, niekoniecznie angielski. Na zachodzie Polski, gdzie jest
    dużo
    > firm niemieckich, jak dobrze znasz ten język, też pracę znadziesz.
    > Niedoceniany przez lata j. rosyjski powraca do łask.
    >
    > Mimo wszystko angielski króluje, ale nie popadałbym w przesadę.
    >
    > --

    W sumie masz rację. Ja uczyłam się 4 lata rosyjskiego w podstawówce, 6 lat
    angielskiego (4 lata ogólniak i 4 semestry studia) i 5,5 roku niemieckiego
    (4 lata ogólniak i 3 semestry studia) i jaki jest efekt? Jak się uczyłam i
    miałam z językiem do czynienia to coś umiałam, a jak tylko było trochę
    przerwy - już nic nie pamiętam.

    A propos pierwszego nie ksiądz, tylko mąż, a to coś znacznie gorszego :)

    Renata