PracaGrupypl.praca.dyskusjeangielski - odwieczny problem › Re: angielski - odwieczny problem
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: angielski - odwieczny problem
    Date: Thu, 27 Nov 2003 12:07:57 +0000 (UTC)

    Konrad Inglot <k...@g...pl> napisał(a):

    > Z tymi punktami się nie zgodzę. Pamiętam jak zacząłem słuchać BBC - na
    > początku prawie nic nie rozumiałem. Minęły 2 czy 3 tygodnie i rozumiałem
    > większość mimo, że nic innego w tym kierunku nie robiłem. Wszystko przez
    to,
    > że moja znajomość angielskiego jest totalnie bierna - od paru lat ze
    względu
    > na studia musiałem sobie radzić z anglojęzyczną literaturą techniczną (i z
    > przeczytaniem 99% książek z zakresu IT nie mam problemu) to z
    > słuchaniem/mówieniem/pisaniem było (i niestety wciąż jest) u mnie bardzo
> [...]

    Czytanie i rozumienie literatury informatycznej to żaden problem. Też
    wszystko rozumiałem. Tylko że w jakimś momencie zacząłem czytać i słuchac
    czegoś innego i stwierdziłem, że to dla mnie w zasadzie obcy język.

    Natomiast cudów nie ma - żeby się nauczyć, to trzeba w to włożyć jakiś
    wysiłek bo samo z nieba nie spadnie.