PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    From: g...@p...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Date: Thu, 14 May 2009 07:23:29 -0700 (PDT)
    <p7s198m6hk7q.lkyi67ot4zyz$.dlg@40tude.net> <gugoau$919$1@news.onet.pl>
    <n5smol7pi41b.ot97ooc7wvup$.dlg@40tude.net> <gugr2n$hik$1@news.onet.pl>
    <plykomkdpbgz$.5xjuwt2sn8kx.dlg@40tude.net>

    > No i krótko.
    > Dopóki pytek nie odpowie jednoznacznie czy pracownicy wnioskowali o
    > "odbiór" za prace w święto na dzień 4 maja, dopóty nikt z nas nie odpowie
    > mu jaki jest stan 'jego sprawy'.

    Witam, tu pytek :)

    wszyscy wnioskowalismy tak: "Proszę o wyrażenie zgody na udzielenie
    dnia wolnego od pracy
    w dniu........w zamian za prace w dniu ustawowo wolnym od pracy"

    Piszecie tu o harmonogramie pracy, ale niestety nie bardzo wiem co
    ma taka range. Firma dziala oczywiscie wedlug prawa polskiego, ale
    dni faktycznie wolne od pracy zaleza od dni wolnych na zagranicznych
    rynkach finansowych. Z tego powodu czesto pracujemy w polskie
    swieta.

    > Istotne jest czy dzień 4 maj był dniem roboczym, czy w ich harmonogramie
    > był dniem wolnym od pracy.

    To, ze 4 maja bedzie wolny, a 1 maja pracujemy bylo wiadomo od dawna,
    czy to oznacza, ze to bylo w harmonogramie?

    Jesli mam cos jeszcze uscislic, dajcie znac.

    KM.