PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-15 09:52:29
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On May 14, 7:17 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:plykomkdpbgz$.5xjuwt2sn8kx.dlg@40tude
    .netHerald

    > Wtedy na skutek mylącego, nieprecyzyjnego opisu przyjąłem niezgodny z
    > rzeczywistością ogląd sytuacji.
    >
    > Jestem zdania, że 1.05 uczyniono dla tych pracowników dniem pracy za który
    > zgodnie z prawem udzielono im dnia wolnego 4.05. I to w dodatku _przed_
    > rzeczywistym zrealizowaniem pracy w święto.
    > Pracownik chory nadal jest pracownikiem, zachowuje wszelkie prawa
    > pracownicze. Dlatego uważam, że wątkosprawca nie utracił prawa do dnia
    > wolnego mimo, że "zachorował".
> [...]

    Pilka po drugiej stronie? Jak to w praktyce ma wygladac?
    Kadry maja mi cos udowadniac? Przeciez to ich udowadnianie
    bedzie wygladac tak, ze powiedza mi, ze nie mam racji i zakwalifikuja
    mi ten dzien jako urlop. Oczywiscie nie moga tego zrobic ostatecznie
    dopoki nie napisze wniosku urlopowego (z data do tylu, jak piszesz).

    Walka z HR'ami tutaj to trudna walka...

    KM.