PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI

  • 1. Data: 2017-12-12 15:06:17
    Temat: Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
    Od: l...@o...pl

    W dniu środa, 3 października 2001 08:22:08 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
    > Max 10 % wszystkich kosztów. Mam 28 lat, etat w dużej firmie państwowej,
    > znam się na systemach teleinformatycznych, składam komputery i chcę
    > rozkręcić mał? własn? działalno?ć. Może kto? mi doradzi czy mam jak?? szansę
    > uzyskać tani kredyt, może kto? pomoże mi i zamiast lokować w banku
    > zainwestuje we mnie :). Wszelkie możliwe umowy notarialne.
    >
    > Z góry dziękuję za ewentualne sugestie i wskazówki.
    > Kraków
    > r...@p...fm

    Zajrzyj na lista-firm.com.pl albo ich profil w G+
    https://plus.google.com/u/0/+ListaFirm-po%C5%BCyczki
    -chwil%C3%B3wki-online

    tam znajdziesz darmowe pożyczki przez Internet

  • 2. Data: 2017-12-12 20:23:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pisze tak:

> [...]
    -chwil%C3%B3wki
    > -online
    >
    > tam znajdziesz darmowe pożyczki przez Internet

    16 lat to już pewnie znalazł albo umarł nawet :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2017-12-13 18:47:28
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-12-12 15:06, l...@o...pl wrote:

    > Zajrzyj na lista-firm.com.pl albo ich profil w G+
    https://plus.google.com/u/0/+ListaFirm-po%C5%BCyczki
    -chwil%C3%B3wki-online

    > tam znajdziesz darmowe pożyczki przez Internet

    Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze ten ktory to pisal, dzisiaj ma juz
    45 lat?