PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-14 11:24:10
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 May 2009 12:16:54 +0200, Emka napisał(a):

    > E.

    No i krótko.
    Dopóki pytek nie odpowie jednoznacznie czy pracownicy wnioskowali o
    "odbiór" za prace w święto na dzień 4 maja, dopóty nikt z nas nie odpowie
    mu jaki jest stan 'jego sprawy'.
    Istotne jest czy dzień 4 maj był dniem roboczym, czy w ich harmonogramie
    był dniem wolnym od pracy.

    Ja z treści wywnioskowałem tak jak już pisałem, że pracownicy "wnioskowali"
    4 maja jako dzień wolny. Zresztą Jotte też się nabijał że skoro się
    pracownicy dali 'zrobić w konia' to ich problem :)
    A nie że był to dzień wolny od pracy w ich systemie i czasie
    (harmonogramie) pracy.