PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-15 12:13:47
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale na ich wniosek!!
    > Pracodawca ma na to "kwity". Nie zostało to im 'narzucone" ;)

    Praca w 1 maja byla nam narzucona jak najbardziej. Wymiana na 4 maja
    byla mocno zasugerowana.

    > A pracował 1 maja?

    A gdybym tego 1 maja wzial urlop? Przeciez tu nie chodzi
    o fizyczna obecnosc w pracy. Dzien na ZLA to nie to samo,
    co nieobecnosc w pracy z powodu dnia wolnego od pracy (np. sobota).
    A w obydwu przypadkach praca nie jest swiadczona.

    > Z wyjaśnień pytka, wynika że dla ich działu/wydziału/sekcji - 40 godzinny
    > tydzień pracy może być od środy do niedzieli, a poniedziałek i wtorek są
    > dla nich dniami wolnymi).

    ?? Takie przesuniecia to oczywiscie sytuacje wyjatkowe, normalnie nasz
    tydzien pracy jest typowy.

    No to w dalszym ciagu mamy dwuglos...

    KM.