PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.

  • 1. Data: 2019-06-07 21:30:27
    Temat: Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
    Od: e...@g...com

    witam no coś w tym jest co piszecie

    chciałem jechać do tej firmy 17.06.2019r ( elektronik z uprawnieniami elektryka 20
    lat doświadczenia) do pracy w Niemczech ale coś się chyba muszę zastanowić .....
    chyba że ktoś mi podpowie jakąś dobrą i wiarygodną agencje pracy lub pracodawcę to
    odwdzięczę się tygodniówką

    z tego co czytam to firm jest kilka ale właściciel jeden

    mam prośbę jeśli bo wiadomo ze tutaj nic za bardzo nie napiszecie to proszę się do
    mnie odezwać na FB
    https://www.facebook.com/MAREKKOWALSKI1975