PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-12 18:01:56
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...pl pisze:

    > Tak, wnioskowalismy o ten urlop, choc bylo to wnioskowanie
    > przymusowe i dlatego dostalismy za prace w swieto 1,5 dnia urlopu,
    > z czego to 0,5 dnia do wykorzystania kiedys tam, wedlug uznania
    > pracownikow.

    Błąd w nazewnictwie. To nie urlop, ale dzień wolny za _pracę_ w
    święto. Jeżeli pracownik o to wnioskuje to jest 1 za 1, jeżeli
    pracodawca wskazuje konkretny dzień to jest 1,5 za 1. Ty w dniu 01.05
    _nie_ _świadczyłeś_ pracy. Więc pracodawca nie musi ci oddawać za to
    1,5 dnia wolnego.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)