PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-12 14:01:34
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > 1,5 dnia urlopu, który i tak sie wam nalezal.
    > Z czego 0,5 do wykorzystania w terminie wg uznania pracowników, podczas gdy
    > bez zadnej laski mozecie tak wykorzystac nawet 4 dni.
    > Swietny biznes zrobiliscie...

    4 dni? Masz na mysli pule roczna na urlopy na zadanie?
    Te 0.5 dnia nie maja z nimi nic wspolnego.

    > Wcale nie odbieraja. Sami zawnioskowaliscie o urlopy i go dostaliscie -
    > jesli dobrze zrozumialem jak was pracodawca w konia zrobil.

    Chyba jednak nikt nie robil nikogo w konia. Wnioskowalismy dokladnie
    "o zamiane". Cos jakby tak: "ja nizej podpisany wnioskuje o urlop
    w dniu 4 maja, w zamian za prace w dniu 1 maja". W efekcie
    urlop z 4 maja nie zmniejszal nam liczby urlopu na ten rok.

    > Po co?
    > Wnioskowales o urlop 4.05, dostales, wykorzystales, sprawa zalatwiona i bez
    > formalnego zwiazku z praca w swieto.

    Tak jak napisalem wyzej, zwiazek formalny z praca w swieto byl.
    Moj problem polega na tym, ze tego swieta nie przepracowalem, tylko
    przechorowalem. No i kadry chca, zebym ten wniosek "o zamiane"
    wycofal i 4 maja oznaczyl jako "zwykly" urlop, ktory mi odejma z
    rocznego
    przydzialu.

    Ludziska, co Wy na to?

    KM.