PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 11:55:45
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle ze zakladanie z gory tego do czego mam dostep a do czego nie jest
    > kolejnym przykladem na to, ze nie jestes osoba ktorej kultura osobista miala
    > okazje wyksztalcic sie na wyzszej uczelni. Od razu przypominaja mi sie
    > potyczki slowne i wyzwiska ze sredniej szkoly, ktore mam okazje porownac z
    > bytowaniem wsrod innych stodentow (Ty niestety takiej mozliwosci nigdy nie
    > miales)

    Kultura osobista to jest coś co się wynosi z domu, a nie nabywa na uczelni.
    Jedną z cech kultury osobistej jest skromność. Nie wypada mówić: "popatrzcie
    na mnie - ukończyłem studia i jestem kulturalny". To bardzo niegrzeczne dawać
    do zrozumienia, że ponieważ skończyłem studia to jestem bardziej kulturalny
    od tego, co ich nie ukończył. Najlepiej ogranicz się do spraw zawodowych.