PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 13:53:35
    Temat: Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: kingram <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    Poink wrote:
    <ciach>
    > Szkoda tylko ze procesor w
    > twoim komputerze na ktorym piszesz te posty zostal zaprojektowany przez
    > osobe z conajmniej wyzszym wyksztalceniem a nie przez "lewego technika".
    A skad masz ta pewosc? Rzomiawiales z kims, kto zaczynal od "korzeni" w
    Intel-u? Jesli tak to podziel sie wiesciami z przeprowadzonego
    wywiadu...

    > Gdyby nie takie osoby (wyksztalceni) - nie mial bys nawet aktualnego zajecia
    > (wnioskuje ze jestes "informatykiem"). Ale ty pewnie uwazasz ze az polowa
    > zalogi w laboratorium intela to ludzie po szkole sredniej - ciekawe kto ich
    > nauczyl technicznego jezyka (matematyki, fizyki, czy poprostu zarzadzanie
    > projektem itd...)
    Brrrrrr.... Ani Fizyka (przyrodoznawstwo?), ani Matematyka (krolowa nauk
    teoretycznych: sensu stricte - obliczeniowych?) nie maja nic wspolnego
    z: zarzadzaniem projektem (rzeczywistoscia?)...

    > Najlepiej zlikwidowac wszystkie szkoly i wrocic do
    > jaskini.
    Hej! A z tym to sie akurat Panocku zgoadzamy...

    --
    with Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"