PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 13:24:21
    Temat: Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "winetu" <P...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aidt9v$2po$1@news.tpi.pl...

    > No co Wy nie kończcie, w końcu nam się trafił "piekny umysł" na grupie. Ja
    > się dobrze bawię.

    Ja tez, ale to faktycznie jest juz OT, zreszta dyskusja z czlowiekiem ktory
    uwaza ze jest od kogos lepszy, bo siedzi w murach i widzi z bliska profesora
    ma taki sens jak dyskusja z nazi-skinheadem, ktory uwaza, ze jest lepszy od
    innych bo urodzil sie 100 metrow na lewo od paska ziemi zwanego granica, a
    gorsi zyja po jego drugiej stronie.
    pozdrawiam
    /p