PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 14:29:24
    Temat: Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: kingram <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

    No Name wrote:

    <ciach>
> [...]
    > wiedza i analizy czysto abstrakcyjne, które sa; domena; pracowników
    > naukowych. Nie podobna przyja;c', z.e którykolwiek z nich nie posiada
    > wykszta?cenia wyz.szego, w wie;kszos'ci przypadków takz.e formalnego.
    > Najpierw jest pomys?, abstrakcja, równania i spekulacje - potem
    > dos'wiadczenia. Bomba atomowa jest jak najbardziej praktyczna, natomiast
    > jej podstawy ca?kowicie abstrakcyjne. Tak abstrakcyjne, z.e przy próbie
    > pierwszej eksplozji eksperymentatorzy nie byli pewni, czy ona nasta;pi, a
    > jak nasta;pi, to czy nie rozwala; ca?ego globusa.

    Jak jestes w stanie przyrownywac do siebie dwie rozne dziedziny z
    pogranicza fizyki? (jesli chodzi o skale porownawcza?). Jak twoim
    zdaniem ma sie Elektroniczna Teoria Obwodow i Sygnalow do Fizyki
    Jadrowej? Einstein by cie co najmniej wysmial.
    Poczytaj najpierw cykl wykladow takich ludzi jak Richard P. Feynman
    dotyczacych "pokrewienstw" matematyczno-fizycznych a pozniej wal smialo
    na forum...

    > Wiesz co, nawet jez.eli ten projekt, to napad na bank, to w czasie
    > ucieczki cz?owiek rozwia;zuje zadania optymalizuja;ce np. najkrótsza; czy
    > najszybsza; droge; ucieczki - moz.na je opisac' modelami matematycznymi.
    > Zastanawiaja;c sie;, jak ktos' zachowa sie; w konkretnej sytuacji odwo?ujesz
    > sie; statystyki. To niestety tez. matematyka.
    Optymailzacja... Chmmm.... Statystyka.... to matematyczne techniki
    obliczeniowe? ZADNA z powyzszych nie ma nic wspolnego z zarzadzaniem
    projektem... Mamy na mysli wspolczesne dziedziny wiedzy, nieprawdaz?
    Jesli jest inaczej - podaj JASKRAWY przyklad. Ten o bandytach i ich
    projekcie ma sie jak dupa do kragla...

    Pytanie - czego?

    --
    with Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"