PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 14:15:41
    Temat: Re: Czy z wykształceniemśrednim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) Rzomiawiales z kims, kto zaczynal od "korzeni" w
    > Intel-u? Jesli tak to podziel sie wiesciami z przeprowadzonego
    > wywiadu...

    U podstaw konstruowania uk?adów scalonych i podzespo?ów elektroniki lez.y
    wiedza i analizy czysto abstrakcyjne, które sa; domena; pracowników
    naukowych. Nie podobna przyja;c', z.e którykolwiek z nich nie posiada
    wykszta?cenia wyz.szego, w wie;kszos'ci przypadków takz.e formalnego.
    Najpierw jest pomys?, abstrakcja, równania i spekulacje - potem
    dos'wiadczenia. Bomba atomowa jest jak najbardziej praktyczna, natomiast
    jej podstawy ca?kowicie abstrakcyjne. Tak abstrakcyjne, z.e przy próbie
    pierwszej eksplozji eksperymentatorzy nie byli pewni, czy ona nasta;pi, a
    jak nasta;pi, to czy nie rozwala; ca?ego globusa.

    (...)

    > Brrrrrr.... Ani Fizyka (przyrodoznawstwo?), ani Matematyka (krolowa nauk
    > teoretycznych: sensu stricte - obliczeniowych?) nie maja nic wspolnego
    > z: zarzadzaniem projektem (rzeczywistoscia?)...

    Wiesz co, nawet jez.eli ten projekt, to napad na bank, to w czasie
    ucieczki cz?owiek rozwia;zuje zadania optymalizuja;ce np. najkrótsza; czy
    najszybsza; droge; ucieczki - moz.na je opisac' modelami matematycznymi.
    Zastanawiaja;c sie;, jak ktos' zachowa sie; w konkretnej sytuacji odwo?ujesz
    sie; statystyki. To niestety tez. matematyka.

    > Hej! A z tym to sie akurat Panocku zgoadzamy...

    Jestem jak najbardziej za, be;dzie wie;cej dla mnie :-)

    Pzdr: Dogbert