PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostanepraceczy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 12:09:41
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostanepraceczy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: kingram <k...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    leszek wrote:
    <ciach>
    > Mog? Ci? pocieszyae, ?e problemy tego typu nie s? tylko plag? na
    > pl.praca.dyskusje i pl.comp.{ró?nej ma?ci} - gdzie, za?ó?my, pisuj? akurat
    > ludzie, którze nie musz? byae mocni z ortografi?. To samo jest na pl.soc,
    > pl.hum, pl.sci - gdzie, wydawaae by si? mog?o, powinny byae troch? wy?sze
    > wymagania. Jedyna na to rada jest jak z pluskwami i karaluchami - trzeba je
    > polubic i juz.
    >
    > W latach 50-ych podobno by?y postulaty, ?eby upro?ciae ortografi?, jako
    > narz?dzie za pomoc? którego zdegenerowani arystokraci, bur?uje i inteligenci
> [...]

    Tutaj masz racje. Niemcy przeprowadzili juz tego typu "reformacje" zasad
    pisowni i ortografii.
    Poniewaz wiele rozwiazan od nich kopiujemy, moze i to?
    Ale w jaki sposb bedzie wtedy zarabial na zycie np. (bardzo szanowany
    przez mnie) Prof. Miodek?

    ;o)

    --
    with Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"