PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane praceczy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 13:57:08
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane praceczy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...) gdzie, załóżmy, pisują akurat
    > ludzie, którze nie muszą być mocni z ortografią. To samo jest na pl.soc,
    > pl.hum, pl.sci - gdzie, wydawać by się mogło, powinny być trochę wyższe
    > wymagania. Jedyna na to rada jest jak z pluskwami i karaluchami - trzeba je
    > polubic i juz.

    No pięknie! Pewnie ktoś, kto nie jest zawodowym kierowcą nie musi znać i
    przestrzegać przepisów ruchu drogowego. Jak nie jest doktorem, to nie
    musi wiedzieć, jak dochodzi do zapłodnienia. Nie pracuje w banku - nie
    musi znać się na procentach.

    (...) Stalin jednak za szybko umarł i nie
    > zdążono tego zrealizować. Ale wszystko jeszcze przed nami, świat się zmienia.
    > Może niedługo wszyscy przejdziemy na angielski i problemy same się rozwiążą.

    A to w jaki sposób? Czyżby w angielskim nie było gramatyki, wyjątków,
    składni? Znaczenie słów to też element nauki o języku. Brak "ogonów" nie
    oznacza braku reguł ortograficznych :-)

    Pzdr: Dogbert