PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 15:01:34
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > p.s. wlasciwie nie rozumiem dlaczego z taka pogarda traktujesz tych z
    > zaocznych

    eee dlaczego. Odnosisz takie wrazenie, bo na takich studiach jestes? Po
    prostu kazdy partzy jakos na pisany tekst ze swojej perspektywy.
    Ja cfhce oddac co boskie Bogu a co cesarskie cesarzowi...

    Okazuje sie, ze kazxdy czy to z matura, czy uczelnia prywatna, czy zaocznymi
    studiami - chce ciagnac w swoja strone, ze liczy se czlowiek itp - a tym
    samym chce zanegowac opinie dotyczaca wyksztalcena i jakosci tego
    ksztalcenia.
    Celowo pisze opinii...

    Pomijajac osoby, ktore sa zmuszone do studiowania zaocznie przez sytuacje
    finansowa i rodzinna to przeciez duza czesc nie dostala sie wczesniej na
    studia dzienne!!! Dlatego jest na zaocznych. A nawet jesli wybrali od razu
    zaoczne - to trzeba sie zastanowic dlaczego???

    Dodam takze, ze wczesniej taka osoba po prostu NIE DOSTALABY sie na studia.
    Teraz ma szeroki wybor uczelni prywatych lub innego niz dzienne toku
    studiow.

    Pozniej zas rodza sie pretensje jak ten z poczatku tego watku, ze powinni
    brac wzglad na doswiadczenie (tylko?), studenci inni niz studiow
    ziennych - ze nie patrzec na tok, tylko na uczelnie i/lub tytul uzyskany w
    takiej uczelni.

    No badzmy sprawiedliwi. Studia dzienne, szczegolnie na lepszych uczelniach
    stawiaja okreslone wymagania i ktos je spelnia a ktos nie.

    Sama oburzasz sie, ze ja palam niby pogarda do zaocznych studentow. Tylko i
    wylacznie dlatego kiedy pisze o roznicach, jakie dziela te studia?!? Roznice
    sa - niezaprzeczalne. I w zwiazku z rekrutacja (a wiec i "jakoscia"
    studentow) i w zwiazku z programem studiuow i tak dalej.

    Z drugiej strony to wlasnie Ty masz wieksze szanse w zalezieniu pracy - bo
    masz doswiadczenie.

    Aczkolwiek nie pisalbym ze szanse macie takie same. Teorwetyznie tak, ale
    praktycznie roznie to bywa.

    P.S. I prosze zanim zaczniemy znowu wyklocac sie o roznice - to jeszcze w
    takim razie - czy wszelkie rantingi tez sa do d... Czy podzielajac zdanie
    nektorych powinno zniesc sie w ogole jakiekolwiek nazwy szkol tylko kazdy
    mialby taki sam dyplom, bo przeciez ma wyksztalcenie wyzsze?? ;)