PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 11:40:44
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > moze Cie to zaskoczy, ale jak ja zdawalam na SGH (na zaoczne) to bylo 7,5
    > osoby na jedno miejsce. Na dzienne natomiast ponizej 3. A tak poza tym, to

    No popatrz. Jesli juz to ok. 3,5 na jedno miejsce to po pierwsze.
    Po drugie egzaminy na studia dzienne - a wiesz to z pewnoscia zasadniczo
    roznia sie od tych z zaocznych. Przyklad?
    Masz do zdania 4 egzaminy w tym dwa jezyki obce.

    A na zaocznych "Test na studia licencjackie sprawdza ogólną wiedzę i
    predyspozycje kandydata oraz znajomość języka obcego - w ciągu blisko 2
    godzin trzeba odpowiedzieć na 100 pytań."

    Wybacz, ale nie zgodze sie z Twoja teza, probujaca udowodnic na podstawie
    ilosci osob wyzszosc jednych studiow nad drugimi

    W tym roku bylo za malo chetnych na zaoczne (kasa, kasa) to przedluzyli
    terminy przyjec.

    "Przedłużony termin składania dokumentów na studia zaoczne zawodowe.
    W związku z niewykorzystaniem limitu miejsc na studia zaoczne I stopnia
    (zawodowe), zgodnie z decyzją Rektora SGH, zostaje przedłużony termin
    składania dokumentów rekrutacyjnych do momentu wyczerpania limitu miejsc,
    lecz nie dłużej niż do końca sierpnia 2002."

    Poza tym studia dzienne a zaoczne to moznaby powiedziec dwie rozne uczelnie
    w przypadku SGH.

    > mysle, ze kazdy kto chce sie nauczyc nawet na tych "nedznych" zaocznych
    > studiach, to i tak sie nauczy. Zwroce Ci jeszcze uwage

    To niewatpliwie fakt. Jednak analizujac to dalej - niekoniecznie wtedy
    trzeba w ogole konczyc studia - reasumujc liczy sie tylko papier...

    na fakt, ze wiekszosc
    > studentow zacznych konczac studia ma juz zwykle dosc duze doswiadczenie
    > zawodowe, czesto w dobrych firmach na kierowniczych stanowiskach.

    Na studiach dziennych normalna praktyka jest praca na 3 roku (czasem
    wczesniej), w niczym to nie przeszkadza..

    > BTW moj kolega ze studiow dziennych SGH kiedys powiedzial, ze mi
    zazdrosci,
    > ze studiowalam zaocznie i moglam pracowac juz od I roku, bo on pierwsze
    dwa
    > lata uwaza za stracone.

    Widocznie sam je srtacil i moze miec pretensje do siebie. Czy dalej
    probujesz udowodnic cos??

    Tak, jest prawda, ze wielu ludzi (z wyboru czy z przypadku, czy jest do tego
    zmuszona) laczy prace ze studiowaniem - i jak sama piszesz z b. dobrym
    efektem.