PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
  • Data: 2002-08-02 10:45:17
    Temat: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Kubik napisał:
    : > Znajomość ortografii i gramatyki bierze się przede wszystkim stąd, że się
    : > czyta książki w języku polskim i to niekoniecznie informatyczne.
    :
    : no nie wiem, w podstawowce (czyli wtedy kiedy znajomosc ortografii realnie sie
    : ksztaltuje) czytalem wiecej niz jedna ksiazke tygodniowo. Wszystkie po Polsku
    : ;-) i na ogol ze zrozumieniem.
    : I kicha. Ortograf ze mnie jak z koziej d..pupy! traba.
    : Nie sadze zebym byl chory na dysortografie. Po prostu jakos mi nie weszla
    : do glowy i tyle... za to fizyka mi weszla ;-) a wielu osobom odwrotnie.

    To nie tak. Za dużo USENETu. Ja też to u siebie zauważyłem. Kiedyś nie
    miałem prawie problemów z ortografią. A od paru lat, odkąd regularnie
    czytam newsy w sporych ilościach, coś się popsuło, i zdarzają się
    brzydkie wpadki. Po prostu jak się czyta za dużo tekstów z błędami, to
    się one utrwalają i powielają ;)

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... Political speeshes They are lying in the mud