PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 10:53:12
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sheer" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f2j6lv$ai8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > kiedy wreszcie z polskich ogłoszeń o pracy
    > znikną frazy NIE DO POMYŚLENIA na Zachodzie Europy, typu:
    > "oferujemy - pracę w młodym zespole",
    > "wymagania - wiek do 30 lat" itp?
    >
    > Sheer
    Wiesz co jesteś mocno dziwny
    - mam 40 i przynajmniej wiem,ze na takie spotkanie nie mam sie co wybierać.
    więc nie tracę czasu.
    Po drugie nie umiesz czytać ogłoszeń? -kiedyś było to tłumaczone chyba
    nawet na tym forum jak czytać.
    Jeśli piszą praca w młodym zespole, możliwość zdobycia doświadczenia,
    szkolenia itp, to zwykle oznacza : najmniejsza pensja za jaką ktoś się
    znajdzie aby pracować, dodatkowa praca po godzinach, zebyś nabył
    doswiadczenia(oczywiście nie płatna). zobacz ze to są tekst z
    hipermarketów, MacDnaldów itp. Teraz one z resztą prowadzą akcję
    zatrudniamy w średnim wieku.
    Jak będzie małe i równomierne (wg płci iwieku) bezrobocie - to takich
    wstawek będzie mniej.
    A co do dyskryminacji, owszem w niektórych krajach nie podaje się wieku,
    płci koloru skóry. Ale to są pewne szczególne zjawiska. Mogą dotyczyć
    urzędników, nauczycieli itp. Ale już nie wojska, policji, modelek czy
    sekretarek.
    Sekretarka jako 60 letni nieciekawy facet z brzucholem?
    A dyskryminacja jest także w drugą stronę. Kiedyś szukałam pilnie
    jakiejkolwiek pracy w nietypowych godzinach.
    Mimo iż przyznałam sie tylko do matury, to byłam za młoda(wiek powyżej 35
    lat)i za bardzo wykształcona, pewnie jak bym miała grupę inwalidzką to bym
    się jednak załapała na sprzataczkę.
    Ta dyskryminacja-ze za wysokie wykształcenie - była bardzo mocna w czasach
    dużego bezrobocia.
    Po rpostu szukanie pracownika zależy od tego ulu kandydatów i za jaką pensję
    zgodzi się pracować na danym stanowisku. Ato zależy już tylko od oferowanej
    kwoty i bardzo szeroko pojetej sytuacji ekonomicznej.
    TMK
    --

    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/