PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 12:05:48
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Kira <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sheer [Fri, 18 May 2007 08:16:33 +0200]:

    > no właśnie, więc musi być ktoś kto będzie myślał za niego o tym o czym on
    > nie potrafi pomyleć - o interesie społeczeństwa w którym rozgrywa się akcja

    Ale tak ogólnie to wiesz czym się różni firma od organizacji
    charytatywnej...? Owszem, interes społeczeństwa - o ile nie
    koliduje z interesem firmy. Ja np. nie mam nic przeciwko temu
    żeby dzieciaki za friko uczyć obsługi komputera, zwłaszcza te,
    których na własny nie stać - ale nie będę sponsorować stanowiska
    przynoszącego straty tylko dlatego, że to "interes społeczny".
    Bez przesady, firma jest po to żeby zarabiać, nie tracić.

    Kira

    --
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |