PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › [OT]Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 11:01:54
    Temat: [OT]Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Dokładnie której europejskiej? Bo Europa to zlepek kultur i nawet w
    > jednym kraju napotykasz radykalne rozbieżności. IMO nie znajdziesz w
    > Europie czegoś takiego, jak "kultura europejska" poza pianą na ustach
    > polityków.

    Jest, ale zeby to zobaczyc, trzeba wyjechac z Europy. Tez mi sie
    wydawalo, ze roznice kulturowe miedzy krajami europejskimi sa znaczne,
    dopoki nie zetknelam sie blisko z dwiema pozaeuropejskimi kulturami -
    wtedy radykalnie zmienilam zdanie na ten temat.

    Zeby nie byc calkiem OT, to jedna z moich gaf miedzykulturowych byla
    taka, ze dowiedziawszy sie wieku chinskiego wspolpracownika (starszego
    ode mnie) wyrazilam zdziwienie i wyznalam, ze zawsze sadzilam, ze jest
    ode mnie mlodszy i ze mlodo wyglada.

    U nas cos takiego oznacza "jestes atrakcyjny, pelen energii itp." -
    komplement. Po ichniemu to powiedzialam mu, ze uwazam, ze ma mniejsze
    doswiadczenie i wiedze niz ja. :D

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533