PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 06:50:04
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Sheer <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Wyjdziesz za mnie za mąż? Jestem mężczyzną. Mam to samo prawo do
    > małżeństwa co Twój idealny, wymarzony. Spełniam kryterium. To, że możesz
    > mieć inne - indywidualne - powinno być bez znaczenia. Czy tak? :)

    mylisz sprawy prywatne z zawodowymi

    > Dokładnie której europejskiej? Bo Europa to zlepek kultur i nawet w
    > jednym kraju napotykasz radykalne rozbieżności.

    a weźmy wartości zaszczepione przez Kartezjusza w ówczesnej Francji

    > czasami ów wiek jest atutem. Poczułem go na Malcie, widząc osadzonych,
    > statecznych, w jedynie sensownym wieku kelnerów po sześćdziesiątce.

    ale to jest właśnie na Malcie a nie w Polsce

    > Albo sprzedawcy ubezpieczeń na życie. Dwudziestoletni
    > sprzedawca, roztaczający wizję dostatniej emerytury? Śmiechu warte.

    nie koncentruj się na nietypowych przykładach
    to typowy sposób "ściemniania"

    > Zaraz zaraz. Dlaczego ze wszystkich lęków i fobii, wybierasz akurat ten,
    > który u młodych ludzi (a tacy często rekrutują) nie odgrywa większego
    > znaczenia?

    bycie "Bogiem"? młodym ludziom równie dobrze to przychodzi
    ale oni i tak robią to co ich starsi szefowie im naznaczą

    > Zdecydowaną większość krajów rozjechał tygrys Hitlera

    50-lat PZPR, UB, SB
    u nas rozjechał czołg totalitaryzmu, a wcześniej elity wyginęły w Powstaniu
    Warszawskim pod czujnym okiem Stalina

    > Humanizm nie jest koncepcją lat
    > powojennych. A już przed nią buntowano się przeciwko nierównościom.
    > Komunizm ma początki w starożytności. Dlaczego więc wiek temu?

    zgadzam się z tobą! polecam jeszcze dokładniejsze zapoznanie się z tym co
    pisał Karol Marks i z realiami epoki tzw. "DRAPIEŻNEGO KAPITALIZMU" z XIX
    wieku, podczas tzw. "Rewolucji Przemysłowej"

    od tamtego czasu system społeczny USA czy Anglii znacznie wyewoluował,
    a czy my musimy zaczynać od TAMTEGO barbarzyńskiego punktu od zera?

    > Mam wrażenie, że projektujesz na cały świat swoje własne cierpienie i
    > przez jego pryzmat postrzegasz go jako z gruntu nieprzyjazny.

    to *twoje* wrażenie że to moje cierpienie

    ale pisząc tutaj ANI TROCHĘ nie pomyślałem o sobie!

    nie dostrzegasz, że ludzie cierpią wokół ciebie?
    wszystko ci jedno?
    liczy się tylko kolejna impreza? nowa fura? na których plażach się
    ponudzisz latem?
    a może nowa dupa? taka sama pusta jak ty?
    tylko to ma sens? jak użyć? a potem twe dzieci tak samo wychowane?
    czyż takie "elity" nie są już same w sobie wystarczająco frustrujące?
    mnie się zbiera na rzygi jak o tym pomyślałem...

    > A może tak coś samemu? Co z tego, że cywilizacja czegoś uczy a czegoś
    > nie uczy?

    są rzeczy których w pojedynkę się zrobić nie da
    trzeba znaleźć sprzymierzeńców i zorganizować się w znaczącą siłę

    cóż np. może pojedyncza mrówka odłączona od mrowiska?

    albo ktoś wykiwany prze kancelarię prawniczą wielkiego koncernu?

    --
    Sheer