PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 12:26:08
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: Kira <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Sheer [Fri, 18 May 2007 08:08:49 +0200]:

    > widzę, że jesteś bardzo dumna ze swojego młodego wieku!
    > i obnosisz się z tym! ciekawe czy w twym życiu jest *jeszcze* jakaś treść?
    >
    > upajaj sie tym póki możesz, jeszcze parę lat ci pozostało
    > potem drzwi pracodawców w tym kraju zostaną przed tobą ZAMNKNIĘTE!

    Ty naprawdę masz jakiś kompleks...
    Drzwi pracodawców mnie nie interesują, więc mogą sobie zamknąć
    nawet od ręki. Etat to w tej chwili za duże ryzyko.

    > to przecież ty nie wierzysz w marzenia...

    Bo one nie są od wiary tylko od realizacji. Tylko to trzeba
    dupę ruszyć, a nie narzekać i kląć na wszystkich że tacy źli
    są i nie chcą zatrudniać. Takie powiedzenie jest - "jak gówno
    nie potrafi pływać to twierdzi że woda za rzadka". Jakoś znam
    ludzi niepełnosprawnych którzy pracują, znam matki z małymi
    dziećmi które pracują, znam ludzi po 60 którzy pracują. Jeśli
    kogoś nikt nie chce zartudnić w wieku lat 30-paru, to widać
    ten ktoś się po prostu do pracy nie nadaje.

    > właściwie to sam już nie wiem czy dla takich jak ty warto walczyć
    > o zmniejszenie "za parę lat" tej bryndzy tutaj...

    Dla mnie? Nie warto, zapewniam. Ja sobie poradzę.

    > spoko, ja personalnie dla siebie to mam zupełnie inny pomysł!

    To realizuj i nie marudź...

    > tylko widzisz, jakoś nie jest mi obojętne środowisko i zwyczaje w którym
    > żyję... nawet jeśli nie mam z tym do czynienia osobiście
    > pewnie jakaś taka kwestia zwykłej ludzkiej wrażliwości...
    >
    > szczerze współczuję jeśli nie rozumiesz

    No nie rozumiem. Załóż firmę, zatrudniaj wszystkich jak leci,
    będziesz się fajnie samorealizował - a że potem komornik cię
    w samych gaciach zostawi no to trudno. Satysfakcja bezcenna.

    > ile ty masz tych latek? bo myślisz jak piętnastolatka...

    Możliwe, ale jako że to myślenie 15-latki jak narazie się całkiem
    fajnie sprawdza, to nie marudzę. W przeciwieństwie do niektórych.
    A mam - 27, skoro to takie istotne...

    > ale opinie n/t profesjonalizmu u owych kontrahentów to już
    > raczej nie

    Skoro podpisują umowy to widać im odpowiada, nie? Czy ich też
    chcesz uczyć jak mają swoje pieniądze wydawać?...

    > tylko to właśnie *profesjonalizmem* się *zarabia* pieniążki!

    Mhm. Patrz Bill Gates.

    > za dużo spędzasz czasu przed kompem pisząc te głupoty, ktoś ci
    > za to płaci?

    Owszem, i to całkiem nieźle. A co?

    > dobrze radzę ruszaj się więcej, najlepiej na świeżym powietrzu

    A to od jutra rana, weekend mamy ładnie zaplanowany. Dzisiaj
    mam jeszcze sporo pracy, taki przerywnik sobie zrobiłam tylko
    bo szczerze mnie bawisz.

    > ale tu chodzi o DYSKRYMINACJĘ!
    > tak jak np. wobec Żydów w Hitlerowskich Niemczech

    To nie była dyskryminacja tylko eksterminacja. Dwie różne
    sprawy. Weź też pod uwagę, że kwalifikacje nie zawsze są
    merytoryczne - wspomniany 50-letni facecik z brzuszkiem
    może mieć dzikie doświadczenie w charakterze modela, a i tak
    do reklamy damskiej bielizny nikt go nie weźmie. Tak samo
    na instruktora fitness dla znudzonych młodych żonek czy jako
    kuriera rowerowego. I w parę innych miejsc, nawet jak posiada
    doświadczenie. Bo nie wszystko jest kwestią papierka.

    > to naprawdę nie jest zabawa
    > zwłaszcza jeśli np. samotnej matce w wieku np. 36 lat z 2-jką
    > 6-cio letnich dzieci pani psycholog-doradca w Urzędzie Pracy ze
    > spooookojnym "profesjonalzmem" mówi:
    > "ależ pani NIE MA SZANS znaleźć już pracy w zawodzie! pani
    > jest za stara!"

    Zależy od zawodu. Jest też całkiem spora gama możliwości
    przekwalifikowania się. A jeśli pani doradca na tym kończy
    wypowiedź i krzyczy "następny!" to znaczy że nie ma
    odpowiednich kwalifikacji - i to można zgłosić, wiesz?

    > wytłumacz, dlaczego na Zachodzie jest moda na szanowanie
    > i równouprawnienie wobec starszych czy niepełnosprawnych
    > a u nas na eliminowanie ich na boczny tor i śmietnik?

    Ponieważ tam gospodarka nie leży na łopatkach, a z firm nie
    wysysa się ostatnich groszy dla napompowania ZUSu, który już
    od jakiegoś czasu otwarcie mówi, że młodsi mogą zapomnieć
    o emeryturach w przyszłości bo nie będzie na to szmalu.

    Nikt nie będzie "robił dobrze" obcym ludziom kosztem swoim
    i własnych dzieci. Musiałby na łeb upaść żeby ryzykować pad
    firmy i przejście na zasiłek w imię solidarności społecznej.

    Hint: czemu młodzież to wszystko pierdzieli i jedzie na wyspy?

    > czy naprawdę uważasz, że ów Zachód, np. USA, Kanada, Wlk.Brytania, Szwecja,
    > Dania, Niemcy, Korea Płd., Japonia
    > muszą się od nas uczyć jak powinno być "POPRAWNIE" urządzone państwo?

    Urządź to państwo tak jak USA, to i warunki zatrudnienia się
    zmienią. Ale poprzez zmianę gospodarki, nie przez rygorystyczne
    nakazy i zakazy - bo te drugie nie działają i działać nie będą.

    > czyli tam efektywnie człowiek DŁUŻEJ zachowuje młodość i żyje dłużej!
    > bo to właśnie zależy przecież od STYLU ŻYCIA!

    Do swojego stylu życia nic nie mam akurat. Pasuje mi :)

    > i ciebie też to dotyczy! jak każdego! (no chyba, że ktoś jest
    > taki beton, że mu wszystko jedno i zupełnie już nic doń nie
    > dociera...)

    I co, lepiej się czujesz jak komuś dopierniczysz? ;) EGO rośnie
    czy o co w sumie chodzi?

    Kira

    --
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |