PracaGrupypl.praca.dyskusjeBEZPRAWNE sugestie co do WIEKU › Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
  • Data: 2007-05-18 13:30:22
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-05-18 09:29:40 +0200, Kira <k...@o...pl> said:

    > Re to: Sheer [Fri, 18 May 2007 05:08:01 +0200]:

    > Marzenia rzecz piękna.

    Ależ wpłynie. Przepis będzie sygnałem, że pisanie o wieku jest "be".
    Potem jeden z drugim pomyśli: "czy naprawdę magazynier musi mieć nie
    więcej niż 25 lat? A może czterdziestoletni, za to uczciwy też się
    nada?"

    > Tak, kulturę najlepiej "krzewić" waląc po łbie za jej nieprzestrzeganie ;)
    >
    > Poza tym to niekoniecznie kwestia mody, jak sugerujesz. Jeśli widzisz,
    > że twoi kluczowi kontrahenci znacznie chętniej podpisują korzystne
    > umowy, kiedy jako asystentkę zatrudnisz sobie 20-letnią siksę z dużym
    > "C", to nieszczególnie dłgo będziesz się zastanawiać nad zatrudnieniem
    > 50-letniego faceta z brzuszkiem.

    Ale to rzadkie przypadki i nikt nie sugeruje, aby "równouprawnić" zawód
    modelki i dopuścić doń 50-cio letnich panów z brzuszkami. Za to
    istnieje większość zawodów, gdzie brzuszek nie przeszkadza. Jako kraj
    mamy problem: najmłodszych emerytów i mnóstwo bezrobotnych. To materia
    dla Sejmu.

    > Oni sobie mogą stawiać. Oczy w słup co najwyżej. To nie oni zatrudniają
    > - a nie ma fizycznej możliwości zmuszenia kogoś do zatrudnienia osoby,
    > której zatrudniać nie chce.

    Tak, ale otoczenie, trend, uzus i parę innych zjawisk mają wpływ na to,
    kogo się zatrudnia. Jeśli wróbelki ćwierkają, że zatrudnienie starca po
    trzydziestce jest obciachowe, to... pan byznesmen nie myśli, tylko
    szuka młodszych...

    > No to zrób - podpierdol ogłoszeniodawców stawiających taki warunek.
    > Pewnie cię wtedy od ręki zatrudnią, nie?

    Prostota argumentów ośmieszających powoduje, że nie działają.
    Udowodniłaś, że jesteś inteligentna a więc rozumiesz problem. Z czym i
    dlaczego walczysz? Teraz przypominasz premiera czy prezydenta (nie
    rozróżniam), którzy "dziwią się" kiedy mowa o homofobii czy
    antysemityzmie - przecież nic takiego nie istnieje! Gdy tymczasem
    burackie formy dyskryminacji są głównym elementem regulującym życie
    społeczne w czwartym peerelu. Jesteśmy słabocywilizowanym narodem i
    pozostawienie edukacji społecznej odłogiem, a raczej w rękach rydzyka
    daje owoce.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.