PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-11 20:16:48
    Temat: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Michal Sz." <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <k...@b...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4l19m$l5f$...@d...ceti.com.pl...

    > Czyli na pit-11 ujeli cale Twoje wynagrodzenie, ktore niby otrzymales
    przez
    > caly tamten rok, od stycznia do grudnia. Ale w renomowanej i znanej ;)
    > firmie taki balagan? No niby kazdemu moze sie zdarzyc...

    Ano.

    > Czyli w urzedzie pracy maja Twoje poprzednie swiadectwo? A jak byles po
    > kwietniu zarejestrowany to otrzymywales zasilek? Jak juz tej wersje chcesz
    > propagowac, ze tak to niefortunnie ujme, to powinienes wszedzie te
    > swiadectwa wymienic, ale moim zdaniem wyjdzie, ze "klamales", no chyba, ze
    > uwierza, ze faktycznie nie pracowales tam...

    Nigdy wczesniej nie dostawalem zasilku, generalnie jestem studentem zaocznym
    i dlatego takie motanie bylo z praca i urzedem pracy...
    Ale nie wiem czy mi wymienia... watpie zeby tak po prostu oddali mi "stare"
    swiadectwo pracy...

> [...]
    miejsc
    > potracali Ci tzw. kwote wolna od podatku w wys. cos ok. 43 pln z groszami
    > chyba, a mogli tylko w jednym zakladzie pracy, wiec tu juz moze byc do
    > zwrotu ta kwota... chyba, ze masz jakies odliczenia, to ta kwota
    "zginie"...
    > To moze jeszcze nie byc duzym problemem.
    > Ale z tym urzedem pracy to bym sie obawiala. Oddadza Ci tamto "stare"
    > swiadectwo?
    > Generalnie powinienes dazyc do tego, zeby wszystkie te "stare" swiadectwa
    > pracy zostaly powymieniane, bo nigdy nic nie wiadomo...

    Tak, roczny pit zanioslem i odliczalem pare rzeczy to mi utna za ten okres
    co bylem zatrudniony u drugiego pracodawcy i nie bede musial doplacac...
    Probowac zrobic cos w kwestji zeby mi oddali moje "stare" swiadectwo pracy?
    Co masz na mysli mowiac "bo nigdy nic nie wiadomo..." jezeli te swiadectwa
    nie zostana powymieniane? Chyba zrezygnuje z proby zarejestrowania sie w
    urzedzie pracy... ale pewnie kiedys do tego dojdzie... Hmm... sam juz nie
    wiem...