PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Re: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 13:21:30
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Sz." <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4n38l$cjh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    mnie.

    > Dokladnie, mialem wybor, jezeli bym sie nie zgodzil osoba ta tracilaby
    > prace... a tak to wyjela podobno z wlasnej kieszeni kilkaset zlotych dla
    > mnie na ten zwrot odliczenia za drugiego pracodawce...

    Czyli osoba, ktora sie pomylila zwrocila firmie pieniadze za te skladki i
    podatek, ktora firma wczesniej odprowadzila?? To chyba zwrocila komus z
    "gory" do kieszeni, bo przeciez nie do kasy! Albo nie rozumiem :( Zagmatwane
    to troche i ja bym jednak wolala wszystko wyprostowac. Kiedys to Ty mozesz
    byc posadzony o kombinowanie z tymi swiadectwami pracy i podawanie
    nieprawdziwych danych (urzad pracy), a tu bedziesz w jakims tam stopniu
    bronil (kryl) osoby, ktora popelnia dosc powazny blad. A jestes pewien, ze
    pieniedzy, ktore Ty niby dostales, jako pensje, nie wziela inna osoba
    podpisujac sie np. za Ciebie?

    > A umowy nie podpisali drugiej, tylko swiadectwo pracy... Ja podpisalem
    > zerwanie umowy za porozumieniem stron.

    Ale miales tam umowe na okres probny czy okreslony chyba 4 miesiecy, o ile
    dobrze pamietam, do kwietnia, a dalej co? Musiala byc jeszcze jakas! Na
    pewno nikt takiej "za Ciebie" nie podpisal? Podpisales przeciez rozwiazanie
    za porozumieniem stron jakiejs umowy, tylko jakiej?
    Kasia