PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 13:32:43
    Temat: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Michal Sz." <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rafal <?@?.?> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4n87d$avv$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > No bo jeżeli przyjmujesz wersję, że jednak u nich nie pracowałeś - to
    > powinieneś teraz złożyć korektę zeznania rocznego (które jak mniemam już
    > złożyłeś uwzględniając fikcyjne wynagrodzenie od tej firmy).
    > Korekta pomniejszy podstawę Twojego opodatkowania a tym samym będziesz
    miał
    > gigantyczny zwrot podatku (tyle pieniędzy ile ta firma płaciła od maja do
    > grudnia jako Twój podatek dochodowy).
    > Ale de facto ten zwrot Ci się nie należy, bo przecież nie zarobiłeś tych
    > pieniędzy. W sumie powinieneś oddać go firmie, ale w jakim trybie, w

    Hmm... to jest tak, rozliczylem sie z podatku za caly poprzedni rok i za
    prace w tej firmie przez te 11miesiecy i w trakcie tego za drugiego
    pracodawce 3 i pol miesiaca i jeszcze umowa zlecenie dwa tygodnie, wiec wiem
    ze US bede musial oddac jakies skladki za drugiego pracodawce bo dwie firmy
    nie moga placic takich samym skladek w tym samym czasie czy cos takiego...
    Najgorsze jest to, ze rozliczam sie z pieniedzy ktorych nie otrzymalem...
    tylko skladki na zus i inne rzeczy...

    > Ale wogóle ta cała sytuacja jest podejrzana. Przecież jeżeli figurowałeś
    na
    > liście płac, to dlaczego nie przelewano pieniędzy na Twoje konto? No bo
    > rozumiem, że na liście płac musiałeś figurować.

    Wlasnie tez sie zastanawiam... Wyplaty jak pracowalem dostawalem do reki i
    podpisywalem zawsze kwitek o pobranej wyplacie.