PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Re: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 10:09:47
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Sz." <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4lge4$g7r$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nigdy wczesniej nie dostawalem zasilku, generalnie jestem studentem
    zaocznym
    > i dlatego takie motanie bylo z praca i urzedem pracy...
    > Ale nie wiem czy mi wymienia... watpie zeby tak po prostu oddali mi
    "stare"
    > swiadectwo pracy...
    Dlatego ja na Twoim miejscu zostawilabym wszedzie stare i nie zgodzila sie
    na potwierdzenie nieprawdy, znaczy odbioru nowego nieprawdziwego swiadectwa.

    > Tak, roczny pit zanioslem i odliczalem pare rzeczy to mi utna za ten okres
    > co bylem zatrudniony u drugiego pracodawcy i nie bede musial doplacac...
    > Probowac zrobic cos w kwestji zeby mi oddali moje "stare" swiadectwo
    pracy?
    > Co masz na mysli mowiac "bo nigdy nic nie wiadomo..." jezeli te swiadectwa
    > nie zostana powymieniane? Chyba zrezygnuje z proby zarejestrowania sie w
    > urzedzie pracy... ale pewnie kiedys do tego dojdzie... Hmm... sam juz nie
    > wiem...
    Ja bym jednak ja na Twoim miejscu trzymala sie prawdy. "Bo nigdy nic nie
    wiadomo" to dla mnie inaczej "Prawda jak oliwa, zawsze na wierzch wyplywa"
    czy jakos tak :)
    Gdzies tam zostawisz stare swiadectwo, gdzies beda nowe i za pare lat moze
    sie okazac, ze gdzies ktos cos kontrolowal i takie dziwne rzeczy wyszly...
    Moze sie tez zdarzyc, ze nie stanie sie nic i wszyscy o tym zapomna. Jak juz
    sie rozliczyles z urz. skarb. za tamten rok to na ewentualna zmiane
    rozliczenia masz czas do 30 kwietnia bez zadnych sankcji...
    Decyzja nalezy do Ciebie :)
    Kasia