PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 13:27:53
    Temat: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Michal Sz." <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik dromader <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4nasc$isf$...@a...dialog.net.pl...

    > rzecz w tym ze nie musisz.
    > jesli wystapisz z takim roszczeniem to wystarczy.
    > pracodawca musi udowodnic ze to bzdura i ze przelal ci pieniadze lub ma
    > podpis na dokumencie kasowym.
    > tak jak obserwuje watek to odnosze wrazenie ze chodzilo o zbudowanie
    > wyimaginowanych kosztow dodatkowego pracownika lub co bardfzie
    prawdopodobne
    > pobranie przez kogos "twojej" pensji (nawet bez wiedzy tzw "gory").
    > tym bardziej jednak mozesz wystapic o zalegle pobory - przy okazji w
    firmie
    > zrobia porzadek; moze nawet podziekuja ;-)

    To bylby dobry pomysl, ale jest "ALE".
    Gdy zapytalem sie co sie stalo z tymi pieniedzmi co niby pobieralem,
    otrzymalem odpowiedz, ze nikt ich nie pobieral i ja tez nie mam do nich
    prawa BO nie wykonywalem pracy, po prostu nie pracowalem, wiec za co mialbym
    otrzymac pieniadze... a jezeli sie bym dalej upieral itp. to po prostu oni
    by zlozyli korekte do zusu itp. ze sie pomylili... jeszcze jedno gdy
    dostalem pieniadze za ten zwrot podatku to podpisalem karteczke taka zwykla
    ze otrzymalem "tu kwota" od firmy "x", te pieniadze co mialbym zwrocic za
    drugiego pracodawce, nie wiem czy to ma jakies znaczenie...
    Pracodawca nie mialby chyba zadnych dowodow, ze mi wyplacili jakiekolwiek
    pieniadze... generalnie z tego co widzialem pity i Rmua to bylo by pare
    tysiecy przez okres co nie pracowalem...