PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 10:32:19
    Temat: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Michal Sz." <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <k...@b...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4n0t5$b0f$...@d...ceti.com.pl...
    > Gdzies tam zostawisz stare swiadectwo, gdzies beda nowe i za pare lat moze
    > sie okazac, ze gdzies ktos cos kontrolowal i takie dziwne rzeczy wyszly...
    > Moze sie tez zdarzyc, ze nie stanie sie nic i wszyscy o tym zapomna. Jak
    juz
    > sie rozliczyles z urz. skarb. za tamten rok to na ewentualna zmiane
    > rozliczenia masz czas do 30 kwietnia bez zadnych sankcji...
    Hmm... no wlasnie kiedys wszystko moze wyjsc, a z US to jest rozliczenie za
    zeszly rok taki ze pracowalem w tej firmie niby prawie caly rok a w
    miedzyczasie w drugiej firmie te 3 i pol miesiaca... i wiem, ze cos tam bede
    musial zwracac, ale odliczalem pare rzeczy to ta kwota "zniknie" i prawnie
    to rozliczenie bedzie prawidlowo zrobione.. wszystko zgodnie z prawem :)
    Tylko jedna rzecz co mnie troche meczy to te problemy z urzedem pracy, nawet
    jesli teraz moge nie byc zarejestrowany to w przyszlosci moge tego
    potrzebowac...
    Wedlug mnie jedyne plusy z tej sytuacji, ze rok pracy (i te pieniadze co mi
    wplacili) mi sie liczy do emerytury, moge sobie w Cv wpisac 11miesiecy
    doswiadczenia... cos jeszcze? chyba nie ;) I teraz liczylem na zasilek bo
    mam do tego prawo w tym momencie...a tu nic z tego nie bedzie :|

    Pozdrawiam,