PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Re: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 13:45:06
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Sz." <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4nch8$78m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie zwrocila firmie tych pieniedzy, tylko zwrocila mi...

    Czyli pewnie chodzilo tu o tzw. kwote wolna od podatku, czyli cos ok. 43,-
    pln z groszami w zeszlym roku x 8 miesiecy, tak? A jezeli nie taka kwota, to
    ja nie wiem, o jaka chodzi.

    > Pewien tego nie jestem, ale osoba z ktora rozmawialem to byl generalnie
    > jeden z dyrektorow i zapewnial mnie, ze nikt pieniedzy nie bral...

    Moze wesze spisek nie tam, gdzie powinnam, a moze wcale go nie ma, ale
    jezeli firma jest duza to najczesciej wynagrodzenia przekazywane sa na konta
    bankowe. W firmie musi byc jakies potwierdzenie, ze pracownik pensje
    otrzymal...

    > rozwiazanie
    >
    > A tego nie wiem, ale na poczatku podpisalem umowe na 3misiace i po 2 i pol
    > kazali mi podpisac za porozumieniem stron a ostatnio takze zostalem
    > poproszony po prostu o rezygnacje z pracy i podpisanie podania za
    > porozumieniem stron.

    Rozwiazanie umowy, ale ktorej? Moze jednak ktos jakas umowe z "Toba"
    podpisal...
    Kasia