PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Odp: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-12 10:44:09
    Temat: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Od: "Michal Sz." <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kasia Mikołajczyk <k...@b...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4n1g7$beo$...@d...ceti.com.pl...

    > Ja tam nie wiem, ile tam zarabiales, ale oplaca im sie machnac reka na
    Twoje
    > skladki i podatek, ktore odprowadzili do zus i urz. skarb. za 8
    > miesiecy?????

    Widocznie potrafili...

    > Wg mnie, jezeli nikt tych "Twoich" pieniedzy nie zabieral, to nie maja
    > zadnego potwierdzenia, ze wyplacili Ci pensje. To teraz mozesz ich
    zaskarzyc
    > o zalegle wyplaty, he, he ;)

    Ale nikomu nie udowodnie, ze nie pobieralem wyplaty... :|

    > Jezeli faktycznie nikomu nie wyplacali "w zamian" to prawdopodonie jest to
    > wina osoby, ktora do danych w komputerze nie wprowadzila daty zakonczenia
    > Toba umowy. Ale jak miales umowe na okres do konca kwietnia to podpisali z
    > Toba nowa umowe do konca roku? Jakos za wiele tu niejasnosci jak dla mnie.

    Dokladnie, mialem wybor, jezeli bym sie nie zgodzil osoba ta tracilaby
    prace... a tak to wyjela podobno z wlasnej kieszeni kilkaset zlotych dla
    mnie na ten zwrot odliczenia za drugiego pracodawce...
    A umowy nie podpisali drugiej, tylko swiadectwo pracy... Ja podpisalem
    zerwanie umowy za porozumieniem stron.