PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Re: Ciekawa sytuacja...
  • Data: 2003-03-11 21:49:28
    Temat: Re: Ciekawa sytuacja...
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dostalem wlasnie zadnej wyplaty! Jak sie spytalem co sie dzialo z tymi
    > pieniedzmi co powinienem dostawac to po prostu "pomylka komputera" i nikt
    > tych pieniedzy nie pobieral... tyle wiem :(

    Nie chciałbym zbyt pochopnie rzucać podejrzeń, ale nie wykluczone, że któryś
    z pracowników celowo "pozostawił" Cię w firmie i poprostu pobierał sobie
    Twoją pensję. Proponowałbym uderzyć do wyższych władz firmy.
    A jeśli faktycznie się pomylili (no bo komputer to się sam z siebie pomylić
    nie mógł), to nie powinni wymieniać Ci świadectwa, tylko złożyć korekty do
    ZUS i US.

    --
    Pozdrawiam